رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
دیار آفتاب گزارش می‌دهد؛

به‌مناسبت دهه کرامت، مراسم جشن بزرگ کرامت محله، ویژه ولادت حضرت محصومه‌(س) و ولادت امام رضا(ع)، با حضور پرشور مردم اراک برگزار شد.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به‌مناسبت کرامت، مراسم جشن بزرگ کرامت محله، ویژه ولادت حضرت محصومه‌(س) و ولادت امام رضا(ع)، باحضور پرشور مردم اراک برگزار شد.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و در طول این دهه پر برکت، سلسله جشن‌های دهه کرامت با عنوان «کرامت محله» را طی ۱۰ روز در ۲۰ محله شهر اراک آغاز نموده که خوشبختانه با عشق و علاقه مردم نسبت به ائمه اطهار(ع)، این جشن‌ها با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه است.

در این مراسم که با حضور بانوان و دختران شهر اراک برگزار شد، برنامه‌های متوع فرهنگی، مذهبی، نمایشی و سرگرمی به اجرا درآمد.

جشن بزرگ کرامت محله در اراک

در این برنامه دختران اراکی با اجرایی هماهنگ سرود، به بزرگداشت ولادت حضرت معصومه(س) و جایگاه دختر پرداختند و تماشاگران حاضر در صحنه با همخوانی و شادی آن‌ها را همراهی کردند.

جشن بزرگ کرامت محله در اراک
جشن بزرگ کرامت محله در اراک

جشن کرامت محله با حضور هنرمندان مطرح استانی از روز بیست و یکم اردیبهشت‌ماه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده است که در آن از هنرنمایی خوانندگان و شعبده‌بازان استفاده شده است.

جشن بزرگ کرامت محله در اراک
جشن بزرگ کرامت محله در اراک
جشن بزرگ کرامت محله در اراک
جشن بزرگ کرامت محله در اراک

این جشن در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، همزمان با ایام دهه کرامت، با حضور عموم مردم در سراسر استان برگزار خواهد شد.

اجرای جشن‌های محله‌ای با عنوان (کرامت محله) از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت امام رضا(ع) در ۱۰ محله شهری و فرهنگسرای شهر اراک برگزار می‌شود.

محمودی شهردار اراک گفت: این جشن با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بین اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار