رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-23 12:48 شماره خبر : 154 https://diyareaftab.ir/short/VWBbe 0
«دیار آفتاب» گزارش می‌دهد؛

کارگران شرکت ماشین‌سازی اراک به‌محض اینکه متوجه امکان سوءاستفاده دشمنان از مطالبات صنفی‌شان شدن، با در دست گرفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، تودهنی محکمی به دشمنان زدند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ شرکت ماشین‌سازی اراک به‌منظور پشتیبانی از صنایع بنیادین و برآورده کردن نیازهای صنعتی کشور، در سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۱۳۴ هکتار در شهر اراک تأسیس و در سال ۱۳۵۰ به‌عنوان نخستین صنعت سنگین کشور به بهره‌برداری رسید.

تودهنی کارگران ماشین‌سازی به دشمنان

این شرکت با تولید بیش از ۷۰ نوع محصول متنوع در حوزه‌های صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع معدنی و فولاد، تأسیسات حرارتی و دیگ‌های بخار، ریخته‌گری آلیاژی و آهنگری، نیروگاه‌ها و انرژی‌های تجدید پذیر، پل، سازه‌های فلزی و تأسیسات بندری فعالیت می‌کند. در ماشین‌سازی حدود هزار و۷۰۰ کارگر به‌صورت رسمی، قراردادی و تأمین نیرو و حجمی در چند گروه تولیدی (گروه تولیدی متالوژی، دیگ بخار، فلزی و ماشین مونتاژ) مشغول کارند. طی چند روز گذشته تعدادی از کارگران شرکت ماشین‌سازی با ابراز نگرانی در مورد آینده شغلی خود، با تجمع در داخل شرکت از اعضای هیئت‌مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان به‌عنوان سهامدار عمدهٔ این واحد صنعتی درخواست کردند به وضعیت کارگران ورود کرده و امنیت شغلی را به کارگران بازگردانند. در این بین رسانه‌های معاند که همواره به دنبال به حاشیه بردن خواسته‌های صنفی قشر کارگر هستند، این بار هم بیکار ننشستند و سعی داشتند این اعتراض صنفی کارگران ماشین‌سازی را به حاشیه ببرند. البته این موضوع چیز عجیبی نیست، کار دشمن ایجاد یأس و تخریب است و می‌خواهند با القائات دروغ، فضا را به سمتی ببرند که کارگران در مقابل نظام قرار گیرند، در حالی که کارگران همواره، همراه نظام و مدافع انقلاب بوده و هستند.

تودهنی کارگران ماشین‌سازی به دشمنان

کارگران ماشین‌سازی به‌محض اینکه متوجه امکان سوءاستفاده دشمنان از مطالبات صنفی خودشان شدن، با در دست گرفتن پرچم ایران، تودهنی محکمی به رسانه‌های معاند زدند و بار دیگر دشمنان را در رسیدن با خواسته‌های نامشروعشان ناامید کردند.

تودهنی کارگران ماشین‌سازی به دشمنان

همچنین شب گذشته در نشستی که تعدادی از کارگران ماشین‌سازی با استاندار مرکزی از ساعت ۲۳ تا دو بامداد داشتند مطالبات صنفی کارگران مورد بررسی و پیگیر قرار گرفت و مقرر شد مطالبات کارگران ماشین‌سازی با جدیت از سهامداران و دستگاه‌های مسئول به جد پیگیری شود.

تودهنی کارگران ماشین‌سازی به دشمنان
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار