رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در اراک از ظرفیت استفاده از حمل و نقل برقی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ علی اکبر کریمی، بعد از ظهر امروز، در مراسم معارفه شهردار جدید کلان‌شهر اراک، گفت: یکی از مهمترین مسائلی که در شهر اراک وجود دارد، توسعه فضای شهری است که بیش از ۲۰ سال است که در کلان‌شهر اراک، طرح‌های زیادی قفل و طرح جامع جدید نیز به این وضعیت اثر گذاشته است.

وی، افزود: کلان‌شهر اراک از لحاظ زمین دارای کمبود است که این مشکل، کلانشهر اراک را به یکی از شهرهای گران تبدیل کرده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با برخی از طرح‌ها که تکمیل نشدند، خاطر نشان کرد: طرح ۵۸ متری یکی از این طرح‌ها می‌باشد که حذف شده است و کار غلطی بوده که تا امروز طرح جایگزین مناسبی برای آن پیدا نشده است.

کریمی، در رابطه با ایجاد و توسعه فضای سبز کلانشهر اراک، اظهار کرد: در این ۱۵ سال اخیر باید فضای سبز اراک را به هزار هکتار توسعه پیدا می‌کرد که شاید تا به امروز حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هکتار فضای سبز ایجاد شده باشد، به گونه‌ای که وضعیت فضای سبز خوبی را در سنجان و کرهرود شاهد نیستم.

وی، گفت: برای توسعه حمل و نقل عمومی برقی و تزریق ۱۰۰ هزار دستگاه برای برخی از شهرها در دستور کار است که باید در اراک نیز از ظرفیت استفاده از حمل و نقل برقی در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در پایان تصریح کرد: با توجه به توسعه ساختار شهرداری انتظار داریم که شهردار جدید اراک نظام اداری را در شهرداری کاهش داده تا کار مردم تسهیل و تسریع شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار