رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی عنوان کرد:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جهاد تبیین یکی از جهادهای بسیار مهم و مورد نیاز جامعه در جبهه فرهنگی است.

حجت‌الاسلام هادی خلیلی، در گفتگو با «دیارآفتاب»؛ با اشاره به جهاد مردم و در جبهه‌های نبرد، گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس، افرادی که توانایی نبرد با دشمن را داشتند، با حضور در جبهه‌ها به جهاد می‌پرداختند و افرادی که توانایی نداشتند نیز در پشت جبهه‌ها برای خدمت‌رسانی به رزمندگان و تقویت نیروهای نظامی فعالیت می‌کردند.
وی، افزود: دشمن در دوران دفاع مقدس به خاک وطن ما نفوذ کرده بود، بنابراین مردم با اتحاد و همدلی مقابل رژیم بعث عراق ایستادگی کردند و با جان‌فشانی توانستند دشمن را از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران خارج کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، بیان کرد: امروزه پس از گذشت ۴۴ سال از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری انقلاب اسلامی، شاهد توسعه‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف عمرانی و سازندگی هستیم، به‌طوری که بسیاری از شهرها و روستاها به برکت انقلاب اسلامی از نعمت‌های آب، برق، گاز و راه‌های مواصلاتی برخوردار شده‌اند.
حجت‌الاسلام خلیلی، اظهار کرد: پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف همواره مستلزم حمایت و همکاری مردم است، زیرا همان‌طور که مردم در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ها علیه دشمن صف‌آرایی کردند و به پیروزی رسیدند اکنون نیز باید با وحدت و اتحاد و پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب راه را برای پیشرفت پیدا کنند.
خلیلی، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، عنوان کرد: جهاد تبیین یکی از جهادهای بسیار مهم و مورد نیاز جامعه در جبهه فرهنگی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این موضوع در چند سال اخیر تأکید بسیاری کردند به‌طوری که جهاد تبیین به‌عنوان یک کلمه قالب در سخنان ایشان تبدیل شده است.
وی، ادامه داد: بسیاری از این اتفاقات و همچنین پیام هشت سال دفاع‌مقدس به جوانان و نوجوانان ما انتقال داده نشده است، از جمله جان‌فشانی‌ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان برای آزادسازی خرمشهر مورد غفلت قرارگرفته است، که باید بیشتر به آن پرداخته شود.
حجت‌الاسلام خلیلی، در پایان تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس، خانواده شهدا و اصحاب رسانه باید برای انتقال مطالب صحیح به نسل آینده کار کنند تا نسل بعدی ما با ایثار و فداکاری شهدا در راه آزادسازی کشور از چنگ دشمنان آشنا شوند، بنابراین باید باسلیقه جوانان از جمله مستندسازی، ساخت فیلم و انیمیشن برای انتقال پیام دفاع مقدس گام بردارند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار