رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-18 12:51 شماره خبر : 638 https://diyareaftab.ir/short/eqdK4 0
امام‌جمعه خنداب:

امام‌جمعه خنداب گفت: این روزها هر چه بیشتر پیش می‌رویم نیروهای مقاومت فلسطین آماده‌تر و رژیم جعلی صهیونیست نگران‌تر و ناامیدتر است و نابودی خود را در مقابل چشمان خود می‌بیند و راه فراری هم ندارد.

 به گزارش «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام محمد صفاهانی، در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: مسئله فلسطین مسأه اسلام است، مسئله بیت المقدس است، مسئله اول جهان اسلام است.

 وی در ادامه بیان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و اشغالگر است که حدود ۸۰ سال سرزمین‌های فلسطین را اشغال و مسلمانان را آواره کرده و به آنان ظلم و ستم می‌کنند.

 صفاهانی افزود: این روزها می‌بینیم نیروهای مقاومت فلسطینی مردانه در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی می‌ایستند و می‌جنگند، به لطف الهی پیشرفت‌های خوبی هم داشتند و خیلی از آنان را به درک واصل کردند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: «اسرائیل رفتنی است»، ان شاءالله این وعده رهبر حکیم انقلاب اسلامی محقق خواهد شد و طولی نخواهد کشید که فلسطین پیروز و اسرائیل نابود خواهد شد.

 امام‌جمعه خنداب یادآور شد: این روزها هر چه پیش‌تر می‌رویم نیروهای مقاومت فلسطینی آماده‌تر و رژیم جعلی صهیونیستی نگران‌تر و ناامیدتر است و نابودی را در مقابل چشمان خود می‌بیند و راه فراری هم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این روزها در سراسر ایران جشن مقاومت و پیروزی فلسطین گرفته می‌شود و ملت ایران به‌ویژه جوانان اعلام می‌کنند در کنار فلسطین و مقاومت تا آخر هستند به‌امید روزی که همه مسلمانان در مسجدالاقصی نماز بخوانند.

 

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار