رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۶۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان مرکزی، آموزش همیار سلامت دیده‌اند که هر کدام نماینده بهداشت و سلامت در خانواده خود هستند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حسین مولوی، صبح امروز در مراسم نواختن زنگ سلامت، که به‌مناسبت فرارسیدن هفته سلامت، با حضور دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان استانی در شهر اراک برگزار شد، گفت: پزشکانی که در این مراسم حضور دارند همگی درس‌خوانده مدارس کشورند و این بدان معناست که مدرسه‌ها مهد علم و دانش سرزمین هستند.

وی بیان کرد: شرط مردمی‌سازی سلامت در جامعه، ایجاد آموزش بین دانش‌آموزان در مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد: سلامت، یک مقوله مهم در خانواده است، فلذا هر خانواده یک سفیر سلامت در مدرسه دارد.

مولوی اظهار کرد: باید موضوع سلامت در مدارس جدی گرفته شود، زیرا علاوه‌بر بهبود سلامت خانواده، جامعه هم از سلامت ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دانش‌آموزان، سلامت جسمی و روانی خوبی داشته باشند، هم از دریافت آموزش مطلوب برخوردار می‌شوند و هم آماده بهره‌مندی از پرورش خوبی خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: ۶۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان مرکزی، آموزش همیار سلامت دیده‌اند که هر کدام نماینده بهداشت و سلامت در خانواده خود هستند.

مولوی بیان کرد: معلمان و آموزگاران بدون هیچ چشم‌داشتی خارج از وقت کاری خود برای دانش‌آموزان و سلامت فکر و جسم‌ آن‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند با این کار قدم شایسته‌ای در راستای شکوفایی جامعه و کشور بردارند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار