رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-27 02:36 شماره خبر : 203 https://diyareaftab.ir/short/V10Ye 0
رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبر داد:

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از آزادی ۵۰ نفر از محکومین جرائم غیر عمد در ماه‌های محرم و صفر از زندان‌های استان مرکزی خبر داد.

به گزارش دیار آفتاب؛ حجت الاسلام و المسلیمن سید عبد المهدی موسوی از آزادی ۵۰ نفر از محکومین جرایم غیرعمد با همت مردم خیر و نیک‌اندیش استان درماه‌های محرم و صفر از زندان‌های استان خبر داد.

وی افزود: رقم کل بدهی محکومین آزادشده بیش از ۷۷ میلیارد تومان بوده است، که از این رقم ۵۶ میلیارد آن مربوط به پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی است.  

وی در ادامه اعلام کردند: با دعوت از شکات توسط مددکاران زندان‌ها و ستاد مردمی دیه استان، شاکیان بیش از ۱۹ میلیارد تومان از طلب خود را گذشت کرده‌اند.  

رئیس هیئت امنا ستاد مردمی دیه استان مرکزی در ادامه تصریح کرد: جهت آزادی این محکومین مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از سوی خیران، ستاد دیه کشور و ستاد مردمی استان به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین مابقی بدهی محکومین آزاد شده در قالب پرداخت وام و آورده خود مددجویان به مبلغ نهصد میلیون تومان تامین و پرداخت گردیده است.  

رئیس کل دادگستری استان در پایان عنوان داشت: در حال حاضر تعداد ۱۴۰ نفر محکوم جرائم غیرعمد در زندان‌های استان چشم انتظار آزادی هستندکه از هم استانی‌های عزیز درخواست که به همانند سنوات گذشته در این امر خیرخواهانه مساعدت و همکاری لازم را با ستاد مردمی دیه استان مرکزی داشته باشند.

روابط‌عمومی دادگستری 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار