رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
فرماندار کمیجان:

فرماندار شهرستان کمیجان، گفت: به‌مناسبت دهه فجر ۷۴ پروژه در کمیجان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«دیار آفتاب»، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سلام کمیجان؛ ابراهیم رستمی، امروز در جمع مسئولین شورای اداری کمیجان، گفت: امسال به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا و مجموعه خدمتگزاران نظام در شهرستان ۷۴ پروژه در شهرستان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان کمیجان، گفت: از ۷۴ پروژه، ۶۹ پروژه عمرانی و پنج پروژه اقتصادی خواهد بود، در حوزه‌های مختلف، پروژه‌های مختلفی داریم، در حوزه عمرانی، زیرساختی، خدماتی و فرهنگی خواهد بود. ۲۶۶ میلیارد تومان هزینه اجرای این پروژه‌ها بوده است که بخشی از اعتبارات دولتی و بخشی از اعتبارات شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشی هم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بوده است و ۱۳۶ نفر اشتغال مستقیم و حدوداً ۹۰ نفر نیز اشتغال غیر مستقیم حاصل اجرای این پروژه‌ها در شهرستان است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌هایی که به بهره‌برداری خواهد رسید، تحویل ساختمان مجتمع فرهنگی شهرستان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجهیز و بهره‌برداری هست که تحویل انجام خواهد شد.

رستمی، در پایان خاطر نشان کرد: بزرگترین پروژه‌ی فرهنگی ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی و ۳۱۳ شهید شهرستان خواهد بود. هماهنگی‌های لازمه و نشست‌ها را هم در کمیته اجرایی و هم در کمیته پشتیبانی انجام شده است و ۱۸ بهمن‌ماه، یادواره برگزار خواهد شد، مهمانان کشوری هم دعوت شده‌اند و در یک برنامه‌ی فرهنگی و هماهنگی با سخنران و مداح ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انجام داده‌اند، فضاسازی هم توسط کمیته‌ی پشتیبانی و کمیته اجرایی با تامین منابع مالی و با همکاری سایر دستگاه‌ها شروع شده است و ان‌شاءالله تکمیل خواهد شد.

۷۴ پروژه در کمیجان به بهره‌برداری می‌رسد
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار