رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/09 Sunday - 2024 28 April الأحد ، 19 شوّال ، 1445
ساعت
1402-12-27 13:19 شماره خبر : 4053 https://diyareaftab.ir/short/VMlOy 0
استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه نهضت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام سال آینده ادامه دارد گفت: برای پروژه‌های ۱۴۰۳ نیز اولویت با اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص الائمه، صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی گفت: در ابتدا از زحمات همه مدیرانی که در سال ۱۴۰۲ با مشارکت موثر در کارگروه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در کارگروه زیربنایی، کارگروه اشتغال و سایر کارگروه‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی عضویت و مشارکت فعالی داشته‌اند، تقدیر تشکر می‌کنم.

وی افزود: آمار و گزارشات عملکرد شورا در سال ۱۴۰۲ نیز مورد بررسی قرار گرفت. در سال ۱۴۰۳ سال شروع برنامه هفتم است و دستگاه‌ها بایستی برای تطبیق برنامه استان و شهرستان‌ها آمادگی کامل را داشته باشند تا در چهارچوب قانون برنامه هفتم اقدامات را به زودی شروع کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌هایی که در سال ۱۴۰۲ شروع کرده‌ایم و گام‌های خوبی نیز برداشته شده، هرچند هنوز با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم که باید تلاش بیشتری داشته باشیم در ارتباط با شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم و رشد تولید کماکان در دستور کار شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خواهد بود البته فرمان سال ۱۴۰۳ نیز صادر شود، طبیعتاً خط و راهبرد اصلی روشن‌تر خواهد شد که البته احتمالاً فرمان سال جدید نیز مبنای اقتصادی خواهد داشت.

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: گزارش نظارت پروژه‌های عمرانی به صورت دستگاهی انجام خواهد شد. برای پروژه‌های ۱۴۰۳ نیز اولویت با اتمام پروژه‌های نیمه تمام است لذا در معرفی و ارائه پیشنهاد به این موضوع توجه شود زیرا نهضتی را در دولت شروع کردیم و این نهضت تحت عنوان نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و موفقیت‌های بسیار خوبی نیز در این نهضت داشته‌ایم که تکلیف تعداد قابل توجهی از پروژه‌های شاخص استان تعیین شود و بسیاری از آنها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: برخی از پروژه‌ها نیز حتی با اینکه به اتمام رسیده است و افتتاح رسمی نشده است ولی مورد بهره‌برداری و استفاده برای مردم قرار گرفته است.

استاندار مرکزی در پایان تصریح کرد: یک کار ابتکاری خوبی نیز امسال انجام شده، تشکیل کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان‌ها بود و در شهرستان‌های ساوه زرندیه و فراهان این کارگروه برگزار شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار