رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-12 15:16 شماره خبر : 1195 https://diyareaftab.ir/short/NDvJe 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: اگر بخواهیم در برابر استکبار جهانی پیروز باشیم، باید هر کدام از ما در این جهاد بزرگ در برابر مستکبرین سهیم باشیم.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، در نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلای بیت‌المقدس کلانشهر اراک، گفت: بزرگترین سرمایه ما در دنیا، سرمایه استقامت در راه خدا است.

وی، اظهار کرد: دو نوع وجود داریم، وجود جسمانی و ملکوتی، که وجود جسمانی ما بعد از مرگ تبدیل به مواد آلی در خاک می‌شود و همه از خاک به وجود آمدیم و دوباره به خاک برمی‌گردیم. وجود بعدی انسان، وجود معنوی و ملکوتی است که به قومیت، نژاد، رنگ پوست کاری ندارد بلکه وجود معنوی همه در برابر محضر پروردگار حاضر خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، افزود: حرکات جنون‌آمیز رژیم کودک‌کش صهیونیست که با حمایت آمریکا چندین تن بمب که برزگتر و تخریب کننده‌تر از نسبت به بمبی که روی ناکازاکی و هیروشیما ریختن روی سر مردم بی‌دفاع غزه خالی کردن و حتی به بیمارستان‌های غزه رحم نمی‌کنند حتی مشاهده می‌کنید که بچه‌های بی‌گناه غزه بعد از بمباران‌ها چون تجهیزات پزشکی از بین رفتن بدون ماده بیهوشی مجروحین را مداوا می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، بیان کرد: اسلام در دستورات خود حتی تأکید می‌کند که درختان را قطع نکنید، مجروحین دشمن را که اسیر شده را نیز مداوا کنید. آمریکا و رژیم صهیونیستی خود را بااین همه جنایات خود را نژاد برتر بر روی کره زمین می‌دانند بلکه خود را طرفدار حقوق بشر و حقوق‌دان بشریت معرفی می‌کنند.

وی، عنوان کرد: در رأس روزهایی که در ماه آبان قرار دارد روز ۱۳ آبان است که یک قدمت ۶۰ ساله دارد. ۱۳ آبان سال ۴۲ روزی است که امام خمینی(ره) برای اعتراض به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون دستگیر کردند.


نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، خاطر نشان کرد: بعد از حادثه کاپیتولاسیون در سال ۴۲، شهادت دانش آموزان و دانشجویان در سال ۵۷ است که به دست رژیم سفاک شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، اظهار کرد: سال ۵۸ نیز حادثه خیلی مهمی اتفاق افتاد و آن اتفاق بزرگ تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام انجام شد که امام خمینی از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند.


وی، گفت: در این ماه باید یاد کنیم از شهدای از جمله شهید فهمیده که در زمان جنگ تحمیلی به شهادت رسید همچنین یاد کنیم از شهدای امنیت شهید روح‌الله عجمیان و شهید آرمان علی‌وردی که در سال گذشته به دست اغتشاشگران به شهادت رسیدند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، در پایان تصریح کرد: اگر بخواهیم در برابر استکبار جهانی آمریکا پیروز باشیم باید هر کدام از ما در این جهاد بزرگ در برابر مستکبرین سهیم باشیم که با صرفه‌جویی در مصرف آب، گاز و منابع طبیعی می‌توانیم مقداری در این کار بزرگ سهیم باشیم.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار