رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-02 11:11 شماره خبر : 6982 https://diyareaftab.ir/short/Ngaw5 0
رئیس دامپزشکی شهرستان اراک خبر داد:

رئیس دامپزشکی شهرستان اراک از کشف، توقیف و معدوم‌سازی ۸۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فله فاقد هویت بهداشتی در یک انبار غیرمجاز خبر داد.

 

ابوالفضل حمزه‌لوییان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: در پی بازدیدهای کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی شهرستان اراک از یک انبار نگهداری غیرمجاز مقدار ۸۰۰ کیلوگرم مرغ قطعه‌بندی شده فاقد هویت و غیر بهداشتی کشف شد.

وی گفت: بازرسین این اداره پس از انجام تشکیل پرونده جهت توقیف و معدوم‌سازی و صدور حکم مراجع قضایی بلافاصله اقدامات لازم را جهت انتقال و معدوم‌سازی این حجم از فرآورده‌ها انجام دادند.

رئیس اداره دامپزشکی اراک بیان داشت: عرضه گوشت مرغ و آلایش‌های مرغی به صورت فله و بدون بسته‌بندی بدلیل نداشتن تاریخ تولید و انقضاء و نشان دامپزشکی تخلف محسوب شده و واحدهای عرضه باید از نگهداری و عرضه این گونه محصولات به صورت فله خودداری کنند.

وی اظهار داشت: اداره دامپزشکی شهرستان اراک به صورت دوره‌ای از تمامی واحدهای، بسته بندی، نگهداری و عرضه گوشت قرمز، مرغ و ماهی بازدید به عمل می‌آورد تا محصولی سالم در اختیار شهروندان قرار بگیرد و به طور یقین با متخلفان در این ارتباط برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت.

حمزه‌لوییان در پایان گفت: شهروندان درصورت نیاز می‌توانند هر گونه تخلف را از طریق سامانه ۱۵۱۲ به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار