رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/30 Monday - 2024 21 October الاثنين ، 18 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-30 09:06 شماره خبر : 8953 https://diyareaftab.ir/short/VJOLv 0
مدیرکل امور اقتصادی استان مرکزی اعلام کرد:

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: ۱۰ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در ۶ ماه نخست امسال از محل بند (الف) قانون بودجه سال ۱۴۰2 به ۶۰۸ واحد از متقاضیان و فعالان اقتصادی استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سعید ملااسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: منابع تبصره 18 سال ۱۴۰2 تاکنون با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با موفقیت جذب شد و توزیع عادلانه این منابع بین شهرستان‌های استان و اصابت حداکثری به ایجاد اشتغال و رونق فعالیت‌های مولد اقتصادی در دستور کار کمیته استانی تسهیلات قرار دارد.  

وی ادامه داد: منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که همان تسهیلات اشتغال آفرینی است در اولین فرصت به دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کسب و کار در استان تعلق خواهد گرفت و امید است با انتخاب بهترین طرح‌های تولیدی این منابع را به شکل کیفی جذب شود.  

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی از اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب کسب و کار خواست تا با کسب اطلاع از دستگاه‌های اجرایی تخصصی خود از برنامه و زمانبندی و شیوه نامه‌های تعلق تسهیلات حمایتی مذکور کسب اطلاع کنند و بتوانند با جذب این منابع به کسب و کارهای خود رونق دهند.  

ملااسماعیلی خاطرنشان کرد: تامین مالی از طریق بانک‌ها تنها یکی از منابع تأمین مالی کسب و کارها بوده و امید است و با اجرایی شدن احکام قانون برنامه هفتم و همچنین قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌های کشور که در فروردین سال‌جاری به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، طیف گسترده‌ای از شیوه‌های تامین مالی برای کسب و کارها را در اقتصاد کشور و استان مرکزی شاهد باشیم.

وی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: ۱۰ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در ۶ ماه نخست امسال از محل بند (الف) قانون بودجه سال ۱۴۰2 به ۶۰۸ واحد از متقاضیان و فعالان اقتصادی استان پرداخت شد.  

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار