رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مسئول سازمان بسیج اساتید استان مرکزی:

مسئول سازمان بسیج اساتید استان مرکزی گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز در سازمان بسیج اساتید و بسیج اقشار مهم‌ترین مسائل استان را احصا و برای اجرا به مسئولین مربوطه ارائه می‌کنند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ حجت الاسلام مرتضی بیات امروز در همایش جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید سراسر کشور که با حضور اساتید بسیجی دانشگاه‌ها در دانشگاه اراک برگزار شد، گفت: این همایش می‌تواند مقدمه‌ای برای شکل گیری و انسجام برای تشکیل جلسات درآینده باشد.

وی، افزود: جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید در موقعیت‌های مختلف و هرگاه ضرورتی ایجاد کرد می‌توانند در اولین فرصت، نشست‌های مورد نیاز را در دانشگاه‌های مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل بدهند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان مرکزی، با اشاره به اینکه موضوع نشست همایش امروز، کارآمدی نظام و قضیه فلسطین است، اظهار کرد: لازم است در موضوع کارآمدی نظام، کارگروه‌های مختلف شکل بگیرند و برای حل مسائل نیز راه کارهای مناسب به مسئولین و مجریان ارائه شود.

بیات، بیان کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز در سازمان بسیج اساتید و بسیج اقشار در استان جلسات متعددی داشتند که مهم‌ترین مسائل استان را احصا و به مسئولین مربوطه ارائه شده تا بتوانند به‌عنوان یک بازوی مهم مشورتی در حل مسائل مهم استان اولویت‌های مورد نظر را اعمال کنند.

وی، ادامه داد: در حوزه مدیریت و حکمرانی، ۳۳ مورد، فرهنگی و اجتماعی ۳۱ مورد، حوزه زن و خانواده ۹ مورد، آموزش و تحقیقات ۲۰ مورد، تعلیم و تربیت ۲۱ مورد و رسانه و فضای مجازی ۶ مورد به‌صورت اولویت بندی در اندیشکده‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز احصا شده تقدیم مسئولین شده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان مرکزی، در پایان تصریح کرد: در این نشست‌ها همه دانشگاه‌ها کمک فراوانی به کانون‌های بسیج مستقر در دانشگاه‌ها و سازمان بسیج داشته‌اند.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار