رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-12 09:31 شماره خبر : 1144 https://diyareaftab.ir/short/4k7z4 0
فرمانده ناحیه بسیج ساوه:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: ملت ایران ۱۳ آبان، روزی تاریخی و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب خلق خواهند کرد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ علیرضا مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار نار خبر؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، گفت: دانش‌آموزان ما از ابتدای انقلاب تاکنون پای این نظام و انقلاب بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز شاهد حضور گسترده این طیف در جبهه‌های حق علیه باطل بودیم.
وی افزود: دانش‌آموزان ما همواره با نگاه نفی استکبار در میدان‌ها حضور داشته و به جنگ با ظلم و ستم برخاسته‌اند، که تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی گواه این مسئله است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه بیان کرد: در تاریخ معاصر ایران اولین صدای نفی سلطه و مبارزه با استکبار از دانشگاه و مدارس برخاسته است.
مهدی تصریح کرد: حماسه آفرینی ملت ایران در دوران انقلاب همواره الگویی برای جهانیان بوده است و در یوم الله ۱۳ آبان امسال نیز مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.
وی ادامه داد: وظیفه ما این است که همواره حامی خون شهدا و آرمان‌های بلند حضرت امام(ره) باشیم و در این اوضاع حساس که دشمن با تمام وجود به کشور فشار وارد کرده و تحریم‌ها را افزایش داده، مقاومت کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه اظهار کرد: ملت بیدار، ولایت‌مدار و با بصیرت ایران اسلامی در سال‌های گذشته همواره در کنار مقام معظم رهبری و گوش به فرمان‌ایشان بودند، لذا عزت، اقتدار و افتخار امروز ما در جهان ناشی از مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر دشمنان است.
وی خاطرنشان کرد: باید با لبیک به منویات و فرمایشات مقام عظمای ولایت با حضور گسترده خود با توجه به شرایط خاص اکنون و جنایات وحشتناک صهیونیسم‌ها با حمایت و پشتیبانی آمریکا، در مراسم ۱۳ آبان روزی تاریخی و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب خلق کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار