رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت

داوود قربانی، در گفتگوی اختصاصی با «دیار آفتاب»؛ در خصوص تقاضای تعدادی از کاربران فضای برای نام‌گذاری یکی از میادین کلانشهر اراک به نام میدان فلسطین، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی قلب جهان اسلام را به درد آورده است، شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر اراک در این خصوص هر اقدامی که متصور باشد، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انجام خواهد داد.

وی، افزود: ابتدا باید جانمایی برای نامگذاری صورت بگیرد و میدانی که در خور و شأن مردم مظلوم فلسطین باشد، را احصاء و ساز و کار قانونی تدارک دیده شود، تا تغییر نام صورت بگیرد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک، در رابطه با اینکه چه زمانی این نام‌گذاری انجام خواهد شد، اظهار کرد: اکنون عموم میادین و معابر کلانشهر اراک نام‌گذاری شده است و برای میادین جدید حتماً این موضوع در نظر گرفته شده است.

قربانی، با اشاره به اینکه مطالبه مردمی باید به‌صورت مکتوب به شورا ارائه شود، عنوان کرد: اعضای شورا نیز به‌طور ویژه مطالبات را در دستور کار شورای نام گذاری قرار خواهند داد و در آینده نزدیک این اتفاق مهم رقم خواهد خورد.

وی، در رابطه با ایجاد یک دیوارنگاره مانند میدان ولیعصر تهران، در کلانشهر اراک، گفت: موضوع ایجاد دیوارنگاره و نام‌گذاری میدان در جلسه شورای کلانشهر اراک به‌صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک، در خصوص هفته فرهنگی اراک، خاطر نشان کرد: هفته فرهنگی اراک به دلیل اینکه شامل برنامه‌های متنوع و عموماً شاد هست به‌دلیل تقارن هفته فرهنگی اراک با اتفاقاتی که در فلسطین و غزه اتفاق افتاده است این برنامه‌ها به‌احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد.

 

انتهای پیام /

نظرات