رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-09 08:35 شماره خبر : 1118 https://diyareaftab.ir/short/Vp7ge 0
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان در سراسر استان مرکزی، به اقتضای هر شهرستان به‌صورت تجمع و راهپیمایی برگزار خواهد شد.

هادی خلیلی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ در رابطه با برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در استان مرکزی، گفت: این مراسم در سراسر استان مرکزی، به اقتضای هر شهرستان به‌صورت تجمع و راهپیمایی برگزار خواهد شد.

وی، افزود: در برخی از شهرستان‌های استان مراسم به‌صورت راهپیمایی و در نهایت تجمع و مابقی شهرستان به‌صورت تجمع با حضور دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، بیان کرد: مراسم امسال با یک رویکرد جدید که به‌صورت راهپیمایی و تجمع برگزار می‌شود، تنها مختص دانش‌آموزان نخواهد بود، بلکه مراسم با حضور همه مردم، اقشار مختلف جامعه و والدین دانش‌آموزان عزیز در سراسر استان برگزار خواهد شد.

خلیلی، در رابطه با برگزاری مراسم امسال که دارای شرایط ویژه است، عنوان کرد: مراسم امسال به‌خاطر موضوع غزه و فلسطین دارای شرایط ویژه‌ای است که با تجمع و راهپیمایی و یاد و خاطره ۱۳ آبان، رشادت‌های دانش‌آموزان، دانشجویان در سال ۵۷ و ۵۸ و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای غزه و حمایت از این مردم آزاده همراه شده است و لذا از همه مردم دعوت می‌کنیم که در این مراسم حضور به عمل آورند.

وی، در پایان تصریح کرد: مراسم تجمع 13 آبان‌ماه روز شنبه در کلان‌شهر اراک، رأس ساعت ۱۰ صبح در مصلای بیت‌المقدس برگزار و سردار جوانی معاون سیاسی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی ایران سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار