رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی گفت:تورم در اقلام اساسی و ضروری، نگران‌کننده است و باید این معضل، با جدیّت و با شتاب برطرف شود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص‌الائمه، صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی، گفت: امروز شاهد ارائه گزارش در حوزه جهاد کشاورزی و شرکت آب و فاصلاب استان بودیم که با وجود تمام محدودیت‌های کاری، مدیران و مسئولان این دو بخش، به‌صورت جهادی برای رفع مشکلات و برطرف‌سازی موانع تلاش کرده‌اند و از تلاش خود در آینده هم مضایقه نخواهند کرد.

وی، مدیران را در ارائه گزارش‌ خدمات‌انجام شده از عملکردهایشان و اطلاع‌رسانی آن به مردم و دیگر مسئولان، ضعیف دانست و بیان کرد: مدیران از لاک تدافعی و احتیاطی خود خارج شوند.

استاندار استان مرکزی، به مدیران تاکید کرد که مطابق با توصیه‌های مقام معظم رهبری و همچنین دولت، با رسانه‌های رسمی و مردمی، ارتباط بگیرید.

مخلص‌الائمه، پیرامون عملکرد حوزه شرکت آب و فاضلاب استان، عنوان کرد: تحویل پساب و تفاهم بهره‌برداری بازچرخانی پساب، با صنایع بزرگ استان است و با پیگیری‌های لازم، طبق قانون، صنایع استان باید در این حوزه پای‌کار بیایند.

وی، خاطرنشان کرد: مواردی را در حوزه جهاد کشاورزی به شرط دریافت تسهیلات موکول کردند، که این امر نادرست است، زیرا تحقق‌پذیری آن کم است و نباید قاطعانه بیان شود.

استاندار استان مرکزی، پیرامون تورم و تولید، اظهار کرد: حوزه معاونت اقتصادی استان پیگیر تورم، مخصوصاً در اقلام اساسی است.

مخلص‌الائمه، بیان کرد: تورم در اقلام اساسی و ضروری، نگران‌کننده است و باید این معضل، با جدیّت و با شتاب برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار