رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-10 09:57 شماره خبر : 481 https://diyareaftab.ir/short/V9gj4 0
استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی گفت: مدیران از انفعال و بی‌تحرکی در حوزه اطلاع‌رسانی خارج شوند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در دوره آموزشی «شناخت افکار عمومی» ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان مرکزی گفت: مخاطبِ بخشی از بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار هیئت دولت روابط عمومی‌ها هستند، آنجا که می‌فرمایند زبان دولت در بیان آنچه انجام شده متاسفانه زبان گویایی نیست و کارهای با ارزش و مهم اطلاع‌رسانی نشده است.

استاندار مرکزی افزود: رهبر انقلاب به شکل بی‌سابقه‌ای از دولت تمجید کردند و موفقیت‌ها را برشمردند اما عدم وجود پیوست تبلیغاتی از جمله نواقصی است که باعث شده نتوانیم غبارها را کنار بزنیم و مردم را از واقعیت‌ها مطلع کنیم.

وی ادامه داد: مدیران باید از لاک منفعل و بی‌تحرک خود در حوزه اطلاع‌رسانی خارج شوند و روابط عمومی‌ها با به کارگیری روش‌های نوین، تحرک بیشتری داشته باشند.

مخلص الائمه اظهار کرد: سطح کار در حوزه اطلاع‌رسانی رضایت بخش نیست و حتما به آموزش در لایه‌های مختلف و در بین مدیران، روابط عمومی‌ها و خبرنگاران، نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی عامل قطعی همراهی مردم با نظام است و مردم اگر به فعالیت و تحرک ما امید داشته باشند حتما همچون چهار دهه گذشته همراهی و مشارکت خواهند داشت.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار