رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-01-14 00:05 شماره خبر : 4343 https://diyareaftab.ir/short/NBdX3 0
وصیت‌نامه شهید «علی‌حسین بابایی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی‌حسین بابایی» آمده است: راهی که شهید پیموده است رهروان خستگی ناپذیر می‌خواهد. مبادا روزی برسد که اسلحه شهید بر زمین بماند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام علی‌حسین بابایی متولد آذر ۱۳۴۵ در اراک دیده به جهان گشود، پس از ۱۶ ماه رشادت‌های فراوان در اردیبهشت ۱۳۶۶ در عملیات کربلای هشت در منطقة باغ رضوان شلمچه به شهادت رسید.  

پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر اراک به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید: راهی که شهید پیموده است رهروان خستگی ناپذیر می‌خواهد. مبادا روزی برسد که اسلحه شهید بر زمین بماند که ان‌شاءالله آن روز نخواهد آمد. پیام دیگری که تمام شهدا دارند این است که هیچ‌گاه از امام خمینی(ره) که همان اسلام است دور نشوید و همیشه برای سلامتی و طول عمر این یگانه محور وحدت اقشار اسلامی دعا کنید و طرفدار ولایت‌فقیه باشید که همین سعادت شما را تضمین می‌کند و این شما را بس است که قانون الله بر جامعه حکومت کند. به گفته امام قدر این نعمت الهی را بدانید که این بزرگ‌ترین نعمت است. 

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی‌حسین بابایی» آمده است: راهی که شهید پیموده است رهروان خستگی ناپذیر می‌خواهد. مبادا روزی برسد که اسلحه شهید بر زمین بماند که ان‌شاءالله آن روز نخواهد آمد.

مبادا روزی اسلحه شهید بر زمین بماند

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار