رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-08-25 00:05 شماره خبر : 1416 https://diyareaftab.ir/short/eGgPe 0
وصیت‌نامه شهید سید «صفرعلی دره‌گرگی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید سید «صفرعلی دره‌گرگی» آمده است: ما می‌رویم تا خط امام(قدس سره) را که همان خط الله و اولیاء است، بماند. ما می‌رویم تا مظلوم حقش گرفته شود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام صفرعلی دره گرگی سومین روز از تیرماه سال ۱۳۴۳ در روستای دره گرگ از توابع شهرستان کمیجان و در خانواده‌ای مذهبی و متدین که اهل تلاش و کار و زحمت بودند، دیده به جهان گشود، از طریق سپاه به جبهه اعزام شد و حضوری فعال داشت. ۶۸ روز در دسته ادوات گردان قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) در جبهه بود و در مأموریت‌های مختلفی هم حضور یافت. او در این مدت زحمات فراوانی کشید تا سرانجام در بهار، پائیز عمرش فرا رسید و در نوزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی پیچ انگیزه در حین تک دشمن بر اثر اصابت ترکش خمپاره به دست و سینه‌اش به شهادت رسید. پیکر مطهرش را در گلزار شهدای اراک به خاک سپردند.

بخشی از وصیت‌نامه شهید:

ما می‌رویم تا خط امام (قدس سره) را که همان خط الله و اولیاء است، بماند. ما می‌رویم تا مظلوم حقش گرفته شود. ما می‌رویم تا پوزه آمریکا و شوروی و… به زمین مالیده شود. تا بدانند با اسلام نمی‌توانند طرف شوند وای ملت عزیز، پیروزی اسلام بستگی به اتحاد و دعاهای شما دارد.

 

ما می‌رویم تا مظلوم حقش گرفته شود
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار