رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-23 14:03 شماره خبر : 157 https://diyareaftab.ir/short/46owe 0
در همایش ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی؛

در همایش ملی ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی کشور که با حضور فرمانده سپاه پاسداران و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، از فرمانده سپاه روح الله تقدیر شد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ در همایش ملی ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی کشور که با حضور فرمانده سپاه پاسداران و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، از پنج فرمانده برتر استانی تقدیر شد.
در این مراسم از با اهدای لوحی از سوی غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، از تلاش‌های سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به منظور «اجرای اردوهای راهیان نور، طرح افسران جوان درس آمادگی دفاعی و طرح‌های تربیتی» تقدیر شد.
در بخشی از متن تقدیرنامه آمده است: «لذا بر خود لازم می‌دانیم از عملکرد ارزشمند جنابعالی در تقویت و توسعه برنامه‌ها و مأموریت‌های بسیج دانش‌آموزی به‌ویژه پشتیبانی از اجرای اردوهای راهیان نور، طرح افسران جوان درس آمادگی دفاعی و طرح‌های تربیتی بسیج دانش‌آموزی، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزونتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری مدبرانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در استمرار این کار مقدس و پرورش نسلی مؤمن و متعهد مسئلت می‌نماییم».

فرمانده سپاه روح‌الله مورد تقدیر قرار گرفت
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار