رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-22 11:28 شماره خبر : 8793 https://diyareaftab.ir/short/e8rZm 0
فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: پروژه مسکن نیروهای مسلح به‌همت شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی و در فاز3 کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سردار مرتضی عمومهدی صبح امروز در بازدید از روند شروع کار عمرانی فاز سوم پروژه مسکونی شهید سلیمانی گفت: پروژه عظیم شهید سلیمانی اراک که به‌همت شرکت جهاد خانه‌سازی در حال انجام است، پیشرفت قابل قبولی دارد.

وی با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در عرصه ساخت مسکن نیروها ی مسلح در استان مرکزی به‌همت این شرکت رقم خورده است، افزود: رویکرد سپاه در ساخت مسکن هم برای محرومین و هم نیروهای مجموعه‌اش، جهادی وار عمل کردن است.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: کار جهادی و خستگی‌ناپذیری شرط موفقیت در هر مأموریتی است، امروز شرکت جهاد خانه‌سازی شعار «ما می‌توانیم» را با کار به موقع، دقیق و پرشتاب در میدان به اثبات رسانده است. پروژه‌های اجرایی توسط این شرکت از نظر سرعت، کیفیت و قیمت تمام شده، رضایتمندی متقاضیان را به همراه داشته است.

سردار عمومهدی خاطرنشان کرد: حجم بتن‌ریزی هزار 250  مترمکعبی فاز سوم این پروژه ظرف مدت ۱۲ ساعت به نوبه خود یک کار جهادی و گواه این حرکت جدی و رو به جلو در استان است.

به گزارش دیار آفتاب؛ فاز اول این پروژه  هزار و 342 واحدی، در مهرماه سال گذشته با حضور وزیر کشور به بهره‌برداری رسید و در مجموع فاز اول و دوم ۶۴۰ واحد به متقاضیان تحویل شد؛ عملیات اجرایی فاز سوم این پروژه نیز اواخر اسفندماه سال گذشته آغاز شد.

 

فاز3 پروژه مسکونی شهید سلیمانی آغاز شد
فاز3 پروژه مسکونی شهید سلیمانی آغاز شد
فاز3 پروژه مسکونی شهید سلیمانی آغاز شد

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار