رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-24 11:27 شماره خبر : 1479 https://diyareaftab.ir/short/Vwbze 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: صهیونیست جنایتکار در جریانات اخیر، یک شکست امنیتی و اطلاعاتی متحمل شد که آبروریزی بزرگی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی صبح امروز در درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی‌فقیه در این استان، گفت: خودشیفتگی، غرور، غفلت، جمع کردن ذخایر دنیوی و تلاش برای کسب محبوبیت، از آفت‌های بزرگ مدیریت است.

وی، با بیان اینکه مدیریت بر پایه اصول علوی، راستی و درستی بهترین راه و طریق رسیدن مردم و جامعه به موفقیت است، عنوان کرد: امانت‌داری و رعایت حقوق مردم باید در راس کارهای سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

امام جمعه اراک، بیان کرد: مردم در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام و دولت هستند و انتظار دارند مسئولان نیز مشکلات آن‌ها را برطرف کنند، بنابراین مدیران و مسئولان وظیفه دارند با تمام توان در جهت رسیدگی به مشکلات مردم گام بردارند.

دری نجف‌آبادی، نظام اسلامی را نظام کریمه دانست و گفت: جلب رضایت خداوند و مردم باید سرلوحه امور همه مدیران باشد و از فرصتی که به عنوان مدیریت در اختیار دارند در جهت حفظ ارزش‌ها و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم استفاده کنند.

وی، اظهار کرد: افزایش مشارکت انتخاباتی با تزریق امید به جامعه، یک هدف کلی و راهبردی در انتخابات اسفندماه امسال است که باید با جدیت در استان مرکزی دنبال شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، به اتفاقات غزه اشاره کرد و افزود: صهیونیست جنایتکار در جریانات اخیر یک شکست امنیتی و اطلاعاتی متحمل شد که آبروریزی بزرگی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار