رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-03 05:56 شماره خبر : 308 https://diyareaftab.ir/short/4ZjZ4 0
وصیت‌نامه شهید سید «غلامرضا باشی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید سید «غلامرضا باشی» آمده است: ای ملت شهید پرور ایران خون شهیدان را پایمال نکنید از توطئه‌های دشمن آگاه باشید و هیچ وقت رهبر عزیز انقلاب را تنها نگذارید.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام سید غلامرضا باشی در ۱۷ مرداد سال ۱۳۴۲ در خانواده‌ای مذهبی و زحمتکش در شهر نراق به دنیا آمد، شدند در کلاس سوم دبیرستان بود که جنگ تحمیلی شروع شد. شهید باشی مشتاقانه ندای رهبر را لبیک گفت و همراه با همکلاسی‌هایش به جبهه رفت، سه بار از طریق سپاه پاسداران به جبهه اعزام شد. در سال ۱۳۶۰ در عملیات فتح المبین به عنوان تک تیرانداز مشغول انجام وظیفه بود. که در دوم فروردین ماه سال ۱۳۶۱ و در عملیات فتح المبین غرب رودخانه کرخه مقابل شوش دانیال در شیار شِلِش ندای حق را لبیک گفت. پیکر مطهرش در زادگاهش به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید:

ای ملت شهید پرور ایران خون شهیدان را پایمال نکنید از توطئه‌های دشمن آگاه باشید و هیچ وقت رهبر عزیز انقلاب را تنها نگذارید و در هرکجا هستید از روح مبارز دفاع کنید تا اسلام را به تمام جهانیان بشناسانید و همیشه پشتیبانی قاطع و بی‌دریغ خود را از دولت جمهوری اسلامی و پیوستن به خط امام که همان خط اصیل و محمد(ص) است اعلام کنید.  

شادی ارواح طیبه امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی صلوات

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار