رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-16 12:15 شماره خبر : 3151 https://diyareaftab.ir/short/VMmGl 0

شبکه تلویزیونی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ شبکه تلویزیونی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه با حضور برگزارکنندگان انتخابات در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به میزبانی فرمانداری ویژه ساوه برگزار شد.

الیاسی فرماندار ساوه در این مراسم با بیان اینکه خادمان مردم برای خدمت و اقتدار ایران اسلامی شب و روز نمی‌شناسند؛ گفت: امروز به فتح قله‌ها بسیار نزدیک شده‌ایم و باید جهت مشارکت حداکثری مردم با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب و موفقیت‌ها را برای مردم بیان کنیم.
الیاسی در انتها ضمن توصیه به نامزدهای انتخابات جهت رقابتی سالم، با تشریح قانون انتخابات و اهمیت شفافیت مالی راه‌اندازی شبکه تلویزیونی شهرستانی را در برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا بسیار موثر دانست.
نجمی مدیرکل صدا و سیمای استان در ادامه این برنامه با بیان اینکه دشمن با به کارگیری تمام توان خود تلاش می‌کند تا ناکارآمدی نظام را جلوه دهد، اظهار داشت: ان‌شاءالله با حضور حداکثری مردم در انتخابات جشن بزرگی را برپا می‌کنیم.
وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در رسانه‌های خود، نظامی که تمام توان خود را برای برگزاری انتخاباتی با شکوه به کار گرفته، متهم می‌کنند که نمی‌خواهد مشارکت بالا باشد و متاسفانه برخی از عناصر داخلی هم این نکته را پیگیری می‌کنند.
نجمی در انتها با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۶۰ شبکه تلویزیونی راه‌اندازی شده یادآور شد: در این ایام ۲۰۵ شبکه برای انتخابات راه‌اندازی شده است و پخش برنامه‌های تبلیغاتی و برگزاری مناظرات ضمن فراهم کردن شناخت کاملی از نامزدهای انتخابات با دو قطبی شدن در انتخابات مقابله می‌کند.
پس از سخنان مدیرکل صدا و سیمای استان، کاندیداهای انتخابات هم درخواست کردند تا با توجه به اهمیت ارزش زمان در ایام انتخابات، شرایط را برای برگزاری مناظرات انتخاباتی در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه فراهم کنند.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار