رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-10 10:24 شماره خبر : 3031 https://diyareaftab.ir/short/NjpEr 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با تبلیغ و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی، امیدآفرینی را در جامعه افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ بهنام نظری، صبح امروز، در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، پیرامون اهمیت انقلاب اسلامی گفت: مردم با ید بدانند که این انقلاب اسلامی با همه سختی‌ها، مانع‌ها و خون‌های ریخته‌شده جوانان کشور، چه پیشرفت‌ها و دستاوردهای مثمر‌به ثمری داشته است.

وی حفظ نظام اسلامی را از اوجب واجبات دانست و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی با تبلیغ و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی، امیدآفرینی را در جامعه افزایش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی که برنامه‌های خود را برای برگزاری مراسم دهه فجر ارسال کرده‌اند، بیان کرد: مابقی دستگاه‌های اجرایی که تا به امروز برنامه‌های خود را ارسال نکرده‌اند حتما تا پایان وقت اداری روز جاری به ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های ارزیابی برای نظارت بر برنامه‌های اجرا شده دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در دهه فجر تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مستندات برنامه‌های اجرا شده در دهه مبارک فجر تهیه و به ستاد دهه فجر استان ارسال شود.

نظری با تاکید بر اهمیت انتخابات، اظهار کرد: همه بخش‌ها، قسمت‌ها و دستگاه‌های اجرایی با هر امکاناتی که دارند برای پرشور برگزار شدند انتخابات تلاش کنند و باید دانست که مراسم دهه مبارک فجر پیش‌درآمد و پیش‌فرض انتخابات سال جاری است.

همچنین در این جلسه برنامه‌های برگزاری جشن دهه فجر از جمله گلباران قبور شهدا، گلباران حجره طلبگی امام خمینی(ره)، نواختن زنگ انقلاب، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، برگزاری میز خدمت، دعوت از خانواده‌ها در انتخابات، برگزاری برنامه‌های جوانی جمعیت در نقاط شهری و روستایی، افتتاح پروژه‌های عمرانی، افتتاح جشنواره فیلم فجر از ۱۶ بهمن‌ماه در هتل امیرکبیر و برگزاری جشنواره کودک و نوجوان با رویکرد انتخابات مطرح شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار