رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-07-01 06:52 شماره خبر : 279 https://diyareaftab.ir/short/N2gW4 0
رئیس حوزه علمیه امام خمینی اراک مطرح کرد:

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تخریب و ایجاد ناامنی در ایران اسلامی هستند که نقشه‌های شوم آنان با درایت مردم انقلابی نابود شد.

حجت الاسلام سید احمد میر مهدی، در گفتگو با «دیارآفتاب»؛ گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز دنبال تخریب کشور بودند و قصد دارند تا کشور ایران را ناامن جلوه بدهند اما همیشه نقشه‌های شوم دشمنان اسلام با درایت مردم انقلابی خنثی شده است زیرا رهبر معظم انقلاب با نصیحت‌های دلسوزانه، مردم را آگاه کردند.

وی، افزود: مردم از بیانات رهبر معظم انقلاب تبعیت می‌کنند زیرا این حکیم فرزانه و سید نورانی در جهان نظیر ندارد و تمام شخصیت‌های عالم در برابر اعمال حکیمانه ایشان سر تعظیم فرو می‌آورند و از سخنان ایشان بهره‌برداری می‌کنند.

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، ساخته و پرداخته امام صادق(ع) است و علوم را در حوزه علمیه، در کنار شخصیت برجسته جهان، امام خمینی(ره) فرا گرفته است که چگونه در برابر ظالم ایستادگی کند.

حجت الاسلام میر مهدی، با بیان اینکه نصرت الهی همراه کسی است که در راه حق قدم بردارد، گفت: دشمنان اسلام هزینه‌های بسیاری را خرج اتاق فکر در اروپا کردند تا ایران و انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کنند اما نتوانستند و مردم انقلابی با شور و اشتیاق بیشتری وارد میدان شدند زیرا مردم انقلاب از هیچ فتنه‌ای هراس ندارند.

وی، با اشاره به عملکرد مردم نسبت به انقلاب و سخنان رهبری عنوان کرد: تا زمانی که مردم انقلاب اسلامی در راه خدا قدم برمی‌دارند و از بیانات رهبری پیروی می‌کنند هیچ مشکلی در راه پیشرفت ایران نخواهد افتاد و از دریای سراسر تلاطم رد خواهیم شد.

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک، ادامه داد: پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف از جمله هسته‌ای، موشکی، نانو، بیوفیزیک، دانش بنیان، پزشکی و… به برکت هدایت و سخنان رهبر معظم انقلاب و همچنین تلاش جوانان انقلابی حاصل شده است بنابراین با توکل به خدا از مشکلات اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام میر مهدی، در پایان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور بیان کرد: بنابر گزارشات شبکه‌های اروپایی، مشکلات و اختلافات داخلی اروپا تیتر تمام روزنامه‌ها و فضای مجازی شده است زیرا ملتی که زن را به عنوان کالا عرضه می‌کند هرگز نمی‌تواند مردم خود را از گرسنگی، فقر، بی‌خانمانی، آزار جنسی و هزاران مورد دیگر نجات بدهد بنابراین افرادی که از دشمن تبعیت کردند نیز اکنون پشیمان هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار