رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیر کانون پرورش فکری استان مرکزی خبر داد:

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: تماشاخانه سیار در مناطق روستایی اراک، فراهان و زرندیه به همراه گروه نمایشی حضور یافته و به ارائه برنامه در این حوزه می‌پردازند.

احسان منصوری، در گفتگو با «دیارآفتاب»؛ گفت: با توجه به اینکه روز جهانی کودک در تقویم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان «هفته ملی کودک» نامگذاری شده است، بنابراین از هفته گذشته به استقبال هفته ملی کودک رفتیم.
وی، افزود: تماشاخانه سیار در مناطق روستایی اراک، فراهان و زرندیه به همراه گروه نمایشی حضور یافته و به ارائه برنامه در این حوزه می‌پردازند که ما این تریلی سیار را به عنوان تماشاخانه سیار در روستاهای استان مرکزی به حرکت در خواهیم آورد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، بیان کرد: به‌مناسبت هفته ملی کودک، زنگ این هفته در روستای رباط میل در «مدرسه ۲۱ رمضان» نواخته شد و اجتماع بزرگ کودکان در استانداری مرکزی با سخنرانی استاندار رقم خورد که یک روز به یادماندنی و خوب برای کودکان بود.
منصوری، عنوان کرد: نشست‌های حافظ خانی در کتابخانه‌های عمومی شهر اراک با حضور منتقدین در استان را با عنوان «شاخه نبات» خواهیم داشت و همچنین کودکان نقاشی روی دیوار را در ورزشگاه پنجم مرداد تجربه خواهند کرد.
وی، با اشاره به اینکه امروز، سه‌شنبه سفیران مهربانی عیادت از کودکان را در بیمارستان امیرکبیر با حضور نمایندگان دستگاه‌ها به صورت نمادین انجام خواهند داد گفت: امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک آزادی اراک نیز برنامه باران شادی و جنگ شادی برای کودکان بیماری‌های خاص و استثنایی با حضور خانواده‌ها برگذار خواهد شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، ادامه داد: اجتماع بزرگ هزار نفری کودکان شاد در شهر فرمهین به همراه افتتاح سرای شادی در این شهر در صبح روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.
منصوری، اظهار کرد: روز پنجشنبه برنامه کودکان دیروز و نشست اعضای قدیم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت نمادین در شهر اراک انجام می‌شود و برنامه هزار مادر، هزار کودک، هزار قصه، نیز همزمان در اراک و مراکز ۴۴ گانه در سراسر استان انجام خواهد شد.
وی، با اشاره به دیگر برنامه‌های روز کودک در روز پنجشنبه گفت: جام رباتیک برای اولین بار در مسابقات نهایی رباتیک به صورت منتخب در شهر اراک برگزار می‌شود و معرفی دو کتاب مناسب برای کودکان را در برنامه خواهیم داشت.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار