رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-19 06:44 شماره خبر : 5114 https://diyareaftab.ir/short/VMlpy 0
مدیر حوزه علمیه معصومیه(س) تفرش عنوان کرد:

مدیر حوزه علمیه معصومیه(س) تفرش گفت: برای آینده این سرزمین باید با همدلی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، از کیان خانواده و کرامت زن ایرانی مسلمان حراست کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ نرجس سادات موسوی طلب در گفتگو با «ندای تفرش»، ضمن تقدیر و تشکر از اجرای طرح نور فراجا گفت: از مجاهدت‌های فرماندهی فراجا و نیروهای تحت امرشان در انجام این مأموریت بزرگ درخصوص حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و سالم‌سازی محیط‌های اجتماعی در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زن تقدیر و تشکر کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران تفرش با اشاره به سالم‌سازی محیط‌های اجتماعی بیان کرد: مسلماً با همراهی و همدلی مسئولان دولتی و قضایی با حمایت از فراجا در راستای سالم‌سازی محیط‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌توان مثل همیشه نقشه دشمن را نقش برآب کرد.

وی مردم ایران را در طول تاریخ انسان‌های عفیفی دانست و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی اینکه در طول تاریخ انسان‌های عفیف و پایبند به کیان خانواده بوده اند و به کرامت زن توجه ویژه داشته و دارند.

موسوی طلب ادامه داد: مردم، امروزه نیز در میدان انقلاب اسلامی نقشی ممتاز در دفاع از سبک زندگی ایرانی-اسلامی خواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه معصومیه تفرش با اشاره به حمایت از مجریان قانون عنوان کرد: امروزه همه‌ی آحاد جامعه با هم‌افزایی، دلسوزی و ایجاد فضایی مؤمنانه و با تذکرات سازنده و محترمانه با حفظ کرامت؛ باید مجریان قانون را مورد حمایت قرار دهند.

وی در پایان برای حراست از آینده کشور خاطرنشان کرد: برای آینده این سرزمین باید با همدلی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، از کیان خانواده و کرامت زن ایرانی مسلمان حراست کرد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار