رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
وصیت‌نامه شهید «علی نظر حسنی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی نظر حسنی» آمده است: با حجاب خود از خون شهیدان اسلام پاسداری کن که حجاب تو از خون من کوبنده‌تر است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ والامقام علی نظر حسنی فرزند اسدالله در سال ۱۳۳۹ در روستای جاورسیان از توابع شهرستان خنداب متولد شد، نمازش را اول وقت می‌خواند هیچ وقت نمی‌شد که نمازش را ترک کند در هر شرایطی روزه‌اش را می‌گرفت، این بزرگوار در سال ۱۳۵۷ ازدواج کرد و ثمرهٔ ازدواج این بزرگوار چهار فرزند می‌باشد ۲ دختر و ۲ پسر. در فعالیت‌های سیاسی قبل از انقلاب شرکت می‌کرد، بعد از پیروزی انقلاب و تأسیس بسیج به عضویت بسیج در آمد و چندین ماه در جبهه فعالیت کرد. او در سن ۲۷ سالگی در بیست و دوم تیرماه ۱۳۶۶ درشلمچه عراق بر اثر اصابت گلوله به درجهٔ رفیع شهادت نایل گردید. پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

بخشی از وصیت‌نامه شهید:

 

ای امت اسلام بدانید که راه سعادت و پر خیر و برکت با ولایت تا شهادت است و دیگر راه‌ها همه به گمراهی و بیراهه می‌انجامد، خواهرانم می‌دانید که باید همچون زینب زمان باشید و از هر گونه هوسی بپرهیزید، این خود مشت محکمی به دهان ضد انقلاب داخلی و خارجی است و همین طور با حجاب خود از خون شهیدان اسلام پاسداری کن که حجاب تو از خون من کوبنده‌تر است.  

 

شادی ارواح طیبه امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی صلوات

حجاب از خون شهید کوبنده‌تر است
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار