رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-24 12:10 شماره خبر : 7387 https://diyareaftab.ir/short/4LJdq 0
مدیرعامل شرکت هپکو اراک خبر داد:

مدیرعامل شرکت هپکو اراک گفت: بیش از ۴۰۰ نفر نیرو، در تخصص‌های گوناگون در شرکت هپکو جذب شده‌اند و درحال فعالیت‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی 《دیار آفتاب》؛ علیرضا کاظمی، صبح امروز، در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه، ضمن تبریک این روز به خبرنگاران گفت: نقش خبرنگاران و عکاسان در پیشبرد اهداف شرکت هپکو و احیای آن نقش پررنگی است.

وی افزود: در زمانی که شرکت هپکو در دوران تنش و رکود خود بود خبرنگاران با انتشار اخبار، اطلاعات و مطالبات این شرکت به گوش مسئولان و مردم در بازسازی خط تولیدی هپکو نقش اساسی داشتند.

مدیرعامل شرکت هپکو اراک بیان کرد: با تلاش شما اصحاب رسانه و کمک مسئولان این شهر و کارگران زحمتکش شرکت هپکو بعد از ۱۵ سال هپکو فعالیت خود را آغاز کرد و به سودآوری بازگشت.

کاظمی عنوان کرد: ۲۰ نوع محصول صنعنی، راهسازی و کشاورزی در شرکت هپکو در حال تولید است که به مشتریان خود تحویل می‌دهد.

وی اظهار کرد: آنقدر تولید در شرکت هپکو افزایش یافته است که خطوط جدید ظرفیت این مقدار حجم از تولید را ندارند که این یک افتخار است و در این تصمیم هستیم که سالن جدیدی برای احداث خط تولید مضاعف ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت هپکو اراک خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر، بیش از ۴۰۰ نفر نیرو، در تخصص‌های گوناگون در شرکت هپکو جذب شده‌اند و در حال فعالیت‌اند.

کاظمی تصریح کرد: علاوه‌بر تولید محصولات شرکت هپکو برای نیازهای داخلی، برای اولین بار تولیدات این شرکت به کشورهای آفریقایی صادرات می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار