رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت

کلاس‌های حضوری مهدهای کودک و پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی شهر اراک فردا دوشنبه ۱۸ دی‌ماه به دلیل انباشت آلودگی هوا تعطیل است.

به گزارش دیار آفتاب؛ بر اساس اطلاعیه شماره ۴ کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی و با توجه به افزایش شاخص آلاینده گوگرد دی‌اکسید در هوای اراک و پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص پایداری آلودگی هوا، بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی، وضعیت فعالیت مدارس شهر اراک در روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه به شرح ذیل اعلام می‌گردد: 

در روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اراک تعطیل خواهند بود و کلاس‌های درس دانش‌آموزان مقطع ابتدایی این شهر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود.


امتحانات مقطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود.


فعالیت کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و… هستند و همچنین کلیه مادران باردار شاغل به صورت دورکاری اعلام می‌گردد و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند.


هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهر اراک ممنوع می‌باشد و ادارات کل ورزش و جوانان ملزم هستند با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را در خصوص رعایت ممنوعیت‌ها اعمال کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار