رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی مطرح کرد:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: اگر در کنترل بیماری دام و طیور سهل انگاری شود، تبعات سنگینی برای جامعه خواهد داشت.

 به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله دری نجف آبادی امروز در دیدار مدیر کل و جمعی از مسئولان دامپزشکی استان مرکزی گفت: توجه به بیماری‌های دام و طیور بسیار اهمیت دارد و اگر در کنترل بیماری دام و طیور سهل انگاری شود، تبعات سنگینی برای جامعه خواهد داشت، بنابراین می‌بایست از هر گونه بیماری دام و طیور جلوگیری و پیشگیری شود.
امام جمعه اراک اظهار کرد: گاهی دشمنان انقلاب و ایران سرفراز اسلامی، از طریق گسترش بیماری‌های دام و طیور درصدد ایجاد لطمه به کشور و نظام هستند که می‌بایست در این مسئله مهم با بصیرت و هوشیاری عمل کرد.

نماینده ولی‌فقیه استان مرکزی، در مسئله ذبح شرعی دام و طیور، گفت: نظارت در مورد ذبح شرعی طیور می‌بایست پایدار و صحیح و مداوم باشد و اگر خوراک مورد نیاز دارای مشکل شرعی باشد، ضمانت ایجاد می‌کند و فرد خاطی ضامن و مسئول است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه بیان کردند: شبکه دامپزشکی کشور وسیع و بین المللی است بنابراین تصمیماتی هم که اتخاذ می‌شوند مطلوب است که با نگاه بین المللی و وسیع گرفته شوند.
وی خاطرنشان کرد: در مورد کشف بیماری دام و طیور، استفاده از تجهیزات مدرن و روز دنیا زیبنده است چون مسئله سلامت مردم و کشور بسیار ضروری است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار