حالت تاریک
دوشنبه, 01 تیر 1405
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن دیار آفتاب | diyareaftab.ir هستید؟
همایش تجلیل از مقام معلم در اراک
گزارش تصویری؛

همایش تجلیل از مقام معلم در اراک

همایش تجلیل از مقام معلم در کانون فرهنگی امام علی (ع) کلانشهر اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه چندرسانه‌ای پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» امروز همایش تجلیل از مقام معلم با حضور معلمان نمونه استان مرکزی در کانون فرهنگی امام علی (ع) کلانشهر اراک برگزار شد.

در همایش تجلیل از مقام معلم با حضور مهدی زندیه‌وکیلی، استاندار مرکزی به صورت غیرمنتظره با دعوت از نخستین معلم زندگی خود یعنی «مادر» به روی سن مواجه شد و به مادر خود ادای احترام کرد.

جمیلیان مادر استاندار مرکزی  مفتخر به کسوت معلمی و از فرهنگیان پیشکسوت شهر اراک است که بیش از ۳۰ سال صادقانه در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان دیار آفتاب تلاش کردند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!