رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-22 14:25 شماره خبر : 2727 https://diyareaftab.ir/short/VdKym 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: همه ما باید برای انتخابات به صورت شایسته آماده باشیم و تلاش کنیم با هم‌افزایی و آگاهی هرچه بیشتر به یک انتخاب درست و انتخاباتی پرشور، دست پیدا کنیم.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی، ظهر جمعه ۲۲ دی‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه، در مصلای بیت‌المقدس اراک، ضمن آرزوی سلامتی و پیروزی همه مسلمانان جهان به‌خصوص مردم غزه، همه مردم را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: کلید موفقت همه ما در اخلاص است.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم، سعادت زن و مرد را به صورت مساوات بیان کرده است، اما برای هر فرد خصوصیتی مشخص کرده تا به نور الهی برسد و بهشت الهی را برای همه کسانی که تقوا پیشه کنند، قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه استان مرکزی، فرهیختگی و افتخار آفرینی ملت‌ها را از محافل علمی و مکتب اسلامی دانست و بیان کرد: بی‌بند و باری، بی‌حیایی و برهنگی باعث پیشرفت هیچ ملتی نمی‌شود.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: فقط خداوند متعال است که روزی همه عالم هستی را عطا می‌کند و باید توجه داشت که توسلات، تنها واسطه‌هایی برای افزایش رزق و روزی هستند، پس همواره به درگاه خدا دعا کنید، زیرا روزی شما به امر ایشان تعیین می‌شود.

وی مردم را به شرکت در انتخابات توصیه کرد و گفت: همه ما باید برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به صورت شایسته آماده باشیم و تلاش کنیم با هم‌افزایی و آگاهی هرچه بیشتر به یک انتخاب درست و انتخاباتی پرشور، دست پیدا کنیم.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: شاهد اوج مقاومت، فداکاری و استقبال از شهادت در غزه که یک امت اسلامی است، هستیم و این حرکت ادامه مجاهدت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: دولت آمریکا، تنها افتخارش جنایت در مناطق مختلف دنیا، استعمار ملت‌ها است و با این حمله گسترده رژیم صهیونیست به مردم مظلوم غزه، چهره وحشی و شیطانی خود را به همه مردم جهان نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، دفاع از مظلوم را وظیفه همه دانست و بیان کرد: هر کسی با هر توان و امکاناتی که دارد باید برای دفاع از جبهه حق تلاش کند.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: ملت‌های مسلمان همه در یک جبهه هستند و با مجاهدت‌های خود، مسیر تاریخ را تغییر می‌دهند.

وی در پایان خطبه‌های خود، خانواده‌ها را به آشنایی و آموزش نماز در خانه برای فرزندان، توصیه کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار