رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-12 08:17 شماره خبر : 3047 https://diyareaftab.ir/short/Ng5yk 0
نماینده مردم تفرش، فراهان، آشتیان در مجلس:

نماینده مردم تفرش، فراهان، آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: خودکفایی ایران در حوزه‌های مختلف را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران سپری شده که باقوت و استوار از پیچ و خم‌های بسیاری عبور کرده و به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی خودکفایی ایران در حوزه‌های مختلف را یکی از دستاوردهای انقلاب یاد کرد و افزود: ایران از یک کشور کاملاً وابسته در دوران قبل از پیروزی انقلاب، تبدیل شد به یک کشور قدرتمند و خودکفا، دنیا متوجه شد که ملت ایران برای پیشرفت دست از تحقیق، تدریس و تفکر بر نمی‌دارد.

نماینده مردم تفرش، فراهان، آشتیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دانشمندان و مهندسان جوان ملت ایران به‌دنبال به‌روز کردن دستاوردهای انقلاب در سطح جهان هستند و با شور و نشاط دنبال پیشرفت در تمام عرصه‌های دانش می‌کوشند.

بیاتی با بیان حضور پر رنگ جوانان در تمام رشته‌های تحصیلی و سرافرازی جوانان در سطح جهان اظهار کرد: دانشجویان و دانشمندان ایرانی در سطح دنیا حرف برای گفتن دارند در بسیاری از وابستگی‌های کشور با وجود جوانان دانشمند در بحث موشکی و نظامی، هسته‌ای، پزشکی، مهندسی، نانو، نفت و… خودکفا شده‌ایم.

وی بیان کرد: امروز کشور در خصوص نفت و فراورده‌ای نفتی خودکفا شده و درآمد کشور نه‌تنها از فروش نفت نیست بلکه در حوزه‌های مختلف در حال ترانزیت کالا به کشورهای مختلف دنیا هستیم.

نماینده مردم تفرش، فراهان، آشتیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص دشمنان ایران و خدشه‌دار کردن انقلاب اسلامی در بحث انتخابات گفت: دشمن همیشه به‌دنبال دل‌سرد کردن مردم در خصوص مشارکت و حضور در انتخابات است و در این راستا با دروغ، وعده وعید و وارونه نشان دادن حقیقت به‌دنبال شکست ایران و مشارکت حداقلی مردم در انتخابات است.

بیاتی در خصوص حضور مردم در تمام رویدادهای انقلاب عنوان کرد: ملت ایران در صحنه‌های مختلف سیاسی نشان دادند که پشتیبان انقلاب و ولایت‌فقیه هستند و بار دیگر با حضور پر رنگ در انتخابات پای صندق‌های رأی نشان می‌دهند که انقلاب را دوست دارند و مطیع امر رهبر انقلاب هستند.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار