رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-02 11:57 شماره خبر : 4823 https://diyareaftab.ir/short/4O9pW 0
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخارات ماندگار و غرورانگیزی برای این سرزمین کهن به ارمغان آورده است.

سردار محمدرضا عسگری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه مولود انقلاب و الهام گرفته از تدابیر بلند حضرت امام(ره) در محافظت از انقلاب این امانت و میراث شهدا است.

وی بیان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و با گذشت بیش از ۴۵ سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی سپاه مقتدر و قهرمان در خیمه انقلاب و تبعیت از مقام معظم ولایت‌فقیه و فرمانده معظم کل قوار، همواره در هر صحنه‌ای در اوج شکوه، عظمت، بصیرت و هوشمندی و حماسه‌ساز بوده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مسیر مبارک با اهدای هزاران شهید دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است لذا افتخارات ماندگار و غرورانگیزی برای این سرزمین کهن به ارمغان آورده است.

عسگری افزود: مروری بر کارنامه عملکرد و نقش آفرینی‌های سپاه در دفاع مقدس، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، فتنه‌های امنیتی، عرصه‌های علمی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری و بصیرت‌افزایی مورد تایید و رضایت ولی امر مسلمین قرار گرفته و همواره برای ملت ایران اقتدارآفرین، امیدبخش و غرورانگیز بوده است و برای آزادی‌خواهان عالم الگوی عملی، الهام‌بخش و ارائه دهند طریق برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بوده است.

وی بیان کرد: نمونه‌های شاخص و بارز در سالیان اخیر شکل‌گیری هسته‌های مقاومت منطقه غرب آسیا برای دفاع از حرم و رسیدن به آزادی قدس شریف است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: سپاه با تربیت عوامل متعهد و متخصص داخلی با استفاده از دانش روز و تولید محصولات نوظهور و فناوری‌های پیشرفته در کشور توانست افزایش قدرت نظامی، شایستگی‌های دفاعی و توان نظامی را به مرز بازدارندگی برساند.

عسگری اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصداق عینی انجام عملیات پیچیده و ترکیبی «وعده صادق» بود که تمام کارشناسان نظامی جهان را حیرت‌زده کرد و دل مردم مسلمان جهان و آزادیخواهان را شاد نمود.

وی گفت: علت عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ملت ایران به‌ویژه آمریکا جنایت‌کار، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان در منطقه و فرامنطقه ناشی از اقتدار، تاثیرگذاری، کارآمدی، ایثار، ازخودگذشتگی رزمندگان و پیشتازی این نهاد انقلابی در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان علیه میهن اسلامی است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار