رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-19 09:56 شماره خبر : 677 https://diyareaftab.ir/short/VMXDe 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: عملیات «طوفان‌الاقصی» انتقام سختی از جنایات رژیم اشغال‌گر بود و این انتقام تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

بهنام نظری، در گفتگو با «دیارآفتاب»؛ گفت: عملیات «طوفان‌الاقصی» علیه رژیم غاصب کودک‌کش و جعلی انتقام سختی از تمام جنایات و یاوه گویی‌های رژیم اشغال‌گر بود و این انتقام تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.
وی، افزود: مردم ایران با حضورشان در میدان همواره پشتیبان محور مقاومت هستند و ثمره خون شهید سلیمانی‌ها و ابومهدی المهندس‌ها به بار نشسته و امروز شاهد این هستیم که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی تبدیل به یک خانه عنکبوت شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، بیان کرد: موشک‌های اقتدار و امنیت‌ساز محور مقاومت باعث شد تا رژیم اشغال‌گر صهیونیستی در سوراخ‌های خیابان پناه بگیرند و این پیروزی را به جوامع اسلامی، جبهه مقاومت، ملت‌های آزاده دنیا و به ویژه خانواده‌های شهید مظلوم مدافع حرم و خانواده شهدای محور مقاومت تبریک می‌گوییم.
نظری، اظهار کرد: حمله موشکی و پهپادی نیروهای مقاومت توانست ضربات مهلک و کاری به دشمن اشغال‌گر وارد کند و این عملیات، ناکارآمدی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را نشان داد.
وی، با اشاره به شکست و تحقیر سرویس‌های اطلاعاتی رژیم غاصب و کودک‌کش و جعلی صهیونیستی تصریح کرد: ارتش رژیم اشغال‌گر صهیونیستی همواره از قوی بودن در حوزه اشراف اطلاعاتی و امنیتی مغرور بود اما در عملیات طوفان‌الاقصی ضربه شدیدی خورد و نتوانست در مقابل نیروهای مقاومت هیچ‌گونه اقدامی انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، بیان کرد: در رویکرد نظام جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا امروز حامی برادران فلسطینی هستیم و امروز ما خود را در این شادی مردم فلسطین سهیم می‌دانیم.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار