رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-26 08:01 شماره خبر : 2746 https://diyareaftab.ir/short/V5anl 0
کارشناس مسائل سیاسی:

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حضور در انتخابات باعث از بین رفتن نیرنگ دشمنان و افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران برای عبور از برخی موانع‌ها می‌شود.

حیدر جهانبخشی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی «دیار آفتاب»؛ پیرامون حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: یکی از مسائل حائز اهمیت در نظام جمهوری اسلامی ایران، که امام خمینی(ره) به آن تأکید فراوان کرده، حضور در انتخابات است.

وی افزود: امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه خود قید کرده‌اند که اگر من باشم یا نباشم، مردم باید در انتخابات شرکت کنند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: دشمن در تلاش است که با توطئه‌های خود از طریق فضای مجازی، فریب‌کاری و دروغ‌پراکنی، مردم را نسبت به آینده نظام اسلامی و کشور ایران مأیوس و دلگیر کند، فلذا شرکت در انتخابات، نشانه ایمان، ارادت و مقابله با توطئه‌های دشمن است.

جهانبخشی عنوان کرد: گاهی اوقات مردم به دلیل داشتن مشکلات اقتصادی و معیشتی، نسبت به بعضی از عمل‌کردهای مسئولین، دلگیر و منتقد هستند و نارضایتی دارند، که این امر در هر جوامعی طبیعی است، اما این دلیل نمی‌شود که نسبت به سرنوشت کشور خود بی‌اهمیت باشند.

وی اظهار کرد: در ابتدا باید با مشارکتی پرشور در انتخابات، دسیسه‌های دشمن را خنثی کنیم، سپس به بررسی وضع موجود در جامعه بپردازیم.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات باعث باشکوه برگزار شدن آن، از بین رفتن نیرنگ دشمنان و افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران برای عبور از برخی موانع‌ها می‌شود و برای رفع تلاطم‌ها و مسائل خاص کشور از جمله شرایط سخت اقتصادی، دارای اهمیت است.

جهانبخشی بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا مردم بصیر و آگاه کشور، برای حفظ نظام و عبور از مشکلات و افزایش قدرت کشور، در انتخابات، مشارکت داشته باشند.

وی عنوان کرد: حضور مردم در هشت سال جنگ تحمیلی و اتحادشان باعث پیروزی و پیشرفت کشور شد که این یک نمونه بارز از مشارکت و اتحاد ملی است، فلذا نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل داشتن مردمی آگاه و رهبری مقتدر، در برابر دشمنان، غیرقابل آسیب است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: با توجه به تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، شرکت گسترده مردم در انتخابات، پیام روشنی از سوی ملت ایران به جهانیان است که آنان را بیش‌ از گذشته‌ از دسیسه‌سازی برای کشور ناامید خواهد کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار