رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-03-22 11:25 شماره خبر : 5872 https://diyareaftab.ir/short/4POBM 0
مربی و مدرس فدراسیون نجات غریق:

مربی و مدرس فدراسیون نجات غریق گفت: مردم باید کسی را به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که پایبند به استقلال کشور و اهل مبارزه با فساد و ادامه دهنده راه خادم‌الرضا باشد.

فاطمه شمس‌الهی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» در رابطه با حضور باشکوه‌تر مردم و انتخاب فرد اصلح گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و انتخاب یک گزینه خوب و آگاهانه نیز جزو یک وظیفه است.

وی افزود: هر شخصی نیاز دارد که سرنوشت خود را انتخاب کند که این موضوع نیز خداوند در قرآن کریم در آیه ۱۱ سوره رعد آورده است: «إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم، همانا خداوند وضعیت هیچ قومی را دگرگون نمی کند تا آنکه رویه و حالتی را که در خودشان است، تغییر دهند».

 مربی و مدرس فدراسیون نجات غریق بیان کرد: مردم باید تلاش کنند، برای این که گزینش درستی داشته باشند معیارهای یک شخص اصلح، امین‌ترین شخص را مد نظر داشته و انتخاب کنند.

شمس‌الهی عنوان کرد: انتخابات نشانه دهنده همبستگی ملی یک کشور است که انتخابات در سطح ریاست جمهوری که بالاترین سطح انتخابات یک کشور است و نیاز به حضور حداکثری مردم دارد که هرچه حضور با شکوه‌تر و بیشتر باشد، رئیس جمهوری که روی کار می آید از پشتوانه مردمی بیشتر و بهتری برخوردار است. هرچقدر مشارکت بیشتر باشد نشانه اراده و عزم ملت یک‌ کشور برای پیشبرد اهداف است.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات هر چقدر دقیقتر باشیم و با معیارهای قانون اساسی انقلاب و با نظرات و رهنمودهای امام راحل حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نزدیک باشد و دلسوز خدمت به ملت را داشته باشد و شناخت کامل به توان و ظرفیت‌های داخلی داشته باشد می‌توانیم با کمک همین جوانان و مهندسین و دانشمندان داخلی به پیشرفت‌های بیشتری دست پیدا کنیم و وابستگی به خارج از کشور و دولت‌های غربی را کمتر کند.

 مربی و مدرس فدراسیون نجات غریق در پایان تصریح کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که پایبند به استقلال کشور و اهل مبارزه با فساد باشد که می‌تواند یک شاخصه عالی برای انتخاب یک رئیس جمهور منتخب مانند شهید رجایی و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار