رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-04-22 15:10 شماره خبر : 6736 https://diyareaftab.ir/short/4X3DQ 0
امام‌ جمعه خنداب:

امام‌ جمعه خنداب گفت: از دیگر اهداف قیام امام‌حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود، ما نباید در مقابل منکرات بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش پایگاه خبری«دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام صفاهانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت امام‌حسین(ع) گفت: امام حسین(ع) برای اصلاح دین اسلام قیام کرد و مردم را از گمراهی نجات داد. خون پاک امام‌حسین(ع) پای درخت اسلام ریخته شد و اسلام رشد کرد و ما اکنون از ثمرات درخت اسلام استفاده می‌کنیم و بابد جهت اعتلای دین مبین اسلام گام برداریم.

وی در ادامه بیان کرد: از دیگر اهداف قیام امام‌حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود، ما نباید در مقابل منکرات بی‌تفاوت باشیم که اگر امر به معروف نباشد گناه و کفر دنیا را فرامی‌گیرد. همه وظیفه داریم همدیگر را امر به معروف کنیم و از منکرات باز داریم.

صفاهانی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت گفت: یاد و خاطره همه شهیدان و آیت‌الله رئیسی را گرامی می‌داریم، آیت‌الله رئیسی فردی خستگی‌ناپذیر و خادم ملت بود در راه خدمت به مردم شب و روز نداشت و به معنای واقعی مردمی بود.

خطیب جمعه خنداب به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی ملت ایران است، هفته گذشته انتخابات ریاست‌جمهوری در کشورمان برگزار شد و حدود 50 درصد مشارکت داشتند که یک پیروزی بزرگی برای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم و با امنیت کامل با حضور آحاد مردم همه را حیرت‌زده کرد و مسعود پزشکیان با بیش از 16 میلیون رای و سعید جلیلی با بیش از 13 میلیون رای کسب کردند که با اکثریت آرا آقای مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم شد. 

صفاهانی در پایان خاطرنشان کرد: هفته گذشته زمان رقابت بود و همه تلاش می‌کردند که نامزد مورد نظر خود را معرفی کنند اما اکنون زمان رقابت تمام شده است و زمان رفاقت است همه باید در کنار همدیگر کمک کنیم رئیس جمهور منتخب در خدمت به مردم بتواند گام‌های بلندی بردارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار