رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-06-31 08:19 شماره خبر : 281 https://diyareaftab.ir/short/4aXEN 0
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دنبال‌کنندگان اجرای سند ۲۰۳۰ در تربیت دانش‌آموزان، دنباله‌رو سیلی زننده به حضرت زهرا(س) هستند که می‌خواهند به ساحت حیا، حجاب و تربیت اسلامی خدشه وارد کنند.

به گزارش «دیارآفتاب»؛ به نقل از نار خبر، آیت‌الله سید رحیم توکل، در جلسه اخلاق مسئولین شهرستان ساوه گفت: مسئولین باید فرمان دفاع از مظلوم حضرت علی(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا حدود ۷۰ شهید بابت هر صندلی مسئولیت شما تقدیم نظام اسلامی شده است مراقب اعمال خود باشید.

وی، افزود: دنبال‌کنندگان اجرای سند ۲۰۳۰ در تربیت دانش آموزان، دنباله رو سیلی زننده به حضرت زهرا(س) هستند که می‌خواهند به ساحت حیا، حجاب و تربیت اسلامی خدشه وارد کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: اگر عمر نوح داشته باشیم و سراسر عبادت کنیم اما ولایت پذیر نباشیم به درجات بهشت نمی‌رسیم، حضرت علی(ع) مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم را حتی اگر مسلمان نباشد از ما خواسته است.

آیت الله توکل، ادامه داد: اگر در خانه کس است یک حرف بس است، ترس از خدا بخاطر اعمال بد خودمان باید باشد.

وی، اظهار کرد: عمری معصیت کردیم خدا روزی ما را قطع نکرد، اگر اطاعت می‌کردیم خدا با ما چه می‌کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه عزت و ذلت ما بی‌حساب و کتاب نیست، عنوان کرد: گناه انسان را درگیر آتش جهنم می‌کند، آتشی که حتی روح را ذوب می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار