رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-03 00:05 شماره خبر : 2883 https://diyareaftab.ir/short/V9k7K 0
وصیت‌نامه شهید «سید طاهر حسینی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «سید طاهر حسینی» آمده است: ای برادر و خواهر مسلمان، بدان و آگاه باش که مسئولیت بزرگی به عهده دارید! شمائید که باید برای ندای مستضعفین جهان و محرومین لبیک بگوئید و آن را از زیر بار مستکبرین نجات دهید

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام سید طاهر حسینی در دومین روز از فروردین‌ماه سال ۱۳۴۵ در روستای پشت‌کوه از توابع شهرستان خمین زادگاه بزرگ رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره شریف) در خانواده‌ای مذهبی و روستایی که کار و تلاش و خدمت را سر لوحهٔ زندگی‌شان قرار داده بودند، دیده به جهان هستی گشود، صدای حق خواهی و عدالت‌طلبی مردمان ایران زمین را شنید و نتوانست تا در برابر ظالمی چون حزب بعث عراق ساکت بنشیند، به سمت جبهه‌های حق علیه باطل راهی شد. او به عنوان بسیجی به لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (علیهماالسلام) رفت و بعد از دیدن آموزش‌های نظامی به جبهه جنوب اعزام شد و حدود ۹ ماه در گردان روح‌الله (قدس سره شریف) بود و سرانجام در بیست و یکم اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در منطقهٔ عملیاتی شرق دجله در حین عملیات بدر بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

پیکر مطهرش را در روستای پشت کوه به خاک سپردند.

بخشی از وصیت‌نامه شهید آمده است:
برادر و خواهر مسلمان، بدان و آگاه باش که مسئولیت بزرگی به عهده دارید! شمائید که باید برای ندای مستضعفین جهان و محرومین لبیک بگوئید و آن را از زیر بار مستکبرین نجات دهید که به فرموده رسول گرامی اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم): که هر کس بشنود صدای مظلومی را و به فریادش نرسد از من نیست.

آگاه باش که مسئولیت بزرگی به عهده دارید

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار