رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1402-06-13 21:35 شماره خبر : 33 https://diyareaftab.ir/short/4x99e 0
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۵۰ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور در دست ساخت داریم.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ بهروز رحیمی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان خمین گفت: ما هم اکنون در وزارت بهداشت بیش از ۵۰ هزار تخت بیمارستانی در دست ساخت داریم که یکی از شهرستان‌های خوب برای ایجاد یک فضای درمانی مناسب، شهرستان خمین است.

وی افزود: با توجه به بودجه دانشکده علوم پزشکی، بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی بعد از گذشت ۱۴ سال مراحل پایانی را طی می‌کند و بیش از ۹۸ درصد آماده شده و بخشی از تجهیزات ارسال شده و تجهیزات بعدی در عرض هفته‌های آتی ارسال می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان قدیمی وضعیت مناسبی ندارد با افتتاح این بیمارستان و با کادر درمان خوبی که وجود دارد می‌توان خدمات خوبی را در حدشان مردم ارائه داد.

رحیمی ادامه داد: نواقصی هم در انتهای پروژه وجود دارد که با توجه به جلسات فنی که برگزار شد نواقص به پیمانکار اعلام و تا چند روز آینده این نواقص برطرف و تا ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین از بهره برداری این بیمارستان تا ماه آینده خبر داد.

علیرضا نظری گفت: نزدیک به ۱۴ سال است که کار ساخت بیمارستان شروع شده، ولی تزریق اعتبارات بسیار ضعیف بوده است.

وی افزود: تا قبل از سال ۹۹ با جذب حدود ۶۱ میلیارد تومان و پیشرفت ۴۴ درصدی بیمارستان رو به رو بودیم، اما به رغم همه محدودیت‌هایی که دولت در این مدت داشته است اعتباراتی قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است که در مرحله بهره‌برداری است.

نظری ادامه داد: براساس توافقی که در وزارت بهداشت داشته‌ایم کار بیمارستان پیش رفته و با پیگیری‌های خوب مجموعه وزارت بهداشت در تامین اعتبارات و وزارت راه و شهرسازی در بحث ساخت فیزیکی مجموعه اماده است تا ۱۸ شهریور کار خود را شروع کند و تحویل موقت انجام شود و بتواند تا ماه‌های آتی برای خدمت رسانی به مردم وارد مدار شود.

انتهای پیام 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار