رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
چهارشنبه 1403/02/26 Wednesday - 2024 15 May الأربعاء ، 7 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-17 12:21 شماره خبر : 76 https://diyareaftab.ir/short/4yQl4 0
نماینده مردم‌ تفرش در مجلس:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: در جمعه خونین ۱۷ شهریور در بی‌سابقه‌ترین تظاهرات خیابانی، قدرت مردم به نمایش گذاشته شد و تبلور وحدت مردم بود.

به گزارش دیار آفتاب؛ ولی الله بیاتی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس در گفتگو با فراهان خبر، با اشاره به اینکه قیام ۱۷ شهریور یکی از تاثیرگذارترین حرکت‌های مردم برای رسیدن به پیروزی بود، گفت: در ۱۷ شهریور یا جمعه خونین، کشتار مردم بی‌گناه توسط رژیم شاهنشاهی اتفاق افتاد و یک نقطه عطفی در سقوط رژیم شاهنشاهی و سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: واقعه آتش‌سوزی سینما رکس آبادان در ۲۸ مرداد سبب شد تا پایه‌های رژیم پهلوی سست شود و بی‌عدالتی رژیم پهلوی و وجود فساد گسترده در ارکان رژیم سبب تشدید مبارزات علیه رژیم پهلوی شد و با کشتار رژیم در ۱۷ شهریور آتش خشم مردم برافروخته‌تر شد و انقلابیون در حرکت خود مصمم‌تر شده و سرعت جریان انقلاب شتاب بیشتری گرفت.

بیاتی اظهارکرد: در جمعه خونین ۱۷ شهریور در بی‌سابقه‌ترین تظاهرات خیابانی، قدرت مردم به نمایش گذاشته شد و تبلور وحدت مردم بود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: آنچه که از اول انقلاب اسلامی تا به امروز مهم است، حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی است و تنها حضور مردم و این انسجام سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی خاطرنشان‌کرد: امروز هم اگر حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مطرح هستند به‌خاطر حضور چشمگیر مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و… است و مسئولین هم باید در خدمت مردم باشند تا زمانی که مردم با حاکمیت باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند به این نظام ضربه بزند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار