رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1402-06-12 09:28 شماره خبر : 4 https://diyareaftab.ir/short/Y4Qre 0
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به ظرفیت های خوبی که در تولید لوکوموتیو در کشور وجود دارد، گفت: ظرفیت تولید لوکوموتیو کشور خالی نخواهد ماند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ عباس علی‌آبادی شامگاه شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به استان مرکزی و در جریان رونمایی و تحویل ۹۰ دستگاه انواع واگن باری و مسافری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور لوکوموتیو ساز است و ظرفیت‌های بسیاری برای تولید لوکوموتیو در کشور وجود دارد. تولید ماهانه ۱۰ دستگاه لوکوموتیو حداقل توان داخل است و همه کارخانه‌های فعال در این عرصه تجهیز شده‌اند، توان مهندسی وجود دارد و نوآوری حداقل انتظاری است که در حال تحقق است.

وی با اشاره به بازدید از واگن‌های جدید تولیدشده در شرکت واگن پارس اراک، افزود: در موضوع واردات لوکوموتیو در ابتدای امر باید ظرفیت‌های موجود در کشور مدنظر قرار گیرد و اطمینان می‌دهم که این ظرفیت‌ها در کشور خالی نخواهد ماند و معتقدم که توان داخل به اندازه تأمین نیاز است.

علی‌آبادی اضافه کرد: به لحاظ کمی و کیفی امکان تأمین نیاز داخل وجود دارد و باید بر مشی مقام معظم رهبری و تولید داخل متمرکز شد و همگی برای تحقق این هدف والا تلاش کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار