رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/29 Saturday - 2024 18 May السبت ، 10 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-19 09:00 شماره خبر : 98 https://diyareaftab.ir/short/V9YMV 0
رئیس بنیاد نخبگان استان مرکزی مطرح کرد:

رئیس بنیاد نخبگان استان مرکزی گفت: ۶۰۰ نخبه در قالب ۳۰ هیئت اندیشه‌ورز برای بررسی مسائل استان سازمان‌دهی شده‌اند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص الائمه در جریان بازدید از بنیاد نخبگان استان مرکزی گفت: دولت سیزدهم برای جبران عقب‌افتادگی در بخش‌های مختلف اهتمام جدی دارد و در حوزه نخبگان نیز اقدامات انجام شده در دو سال اخیر نشان از آن دارد که این دولت توجه خاصی به شنیدن نظرات تخصصی نخبگان و استفاده از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات کشور داشته است.
استاندار مرکزی افزود: در استان مرکزی بخش‌های مرتبط با بنیاد نخبگان در اوج هماهنگی هستند که امیدواریم به خروجی‌های خوبی منجر شود.
وی ادامه داد: ظرفیت‌های فراوانی برای جهش و حرکت در مسیر فناوارنه در استان وجود دارد که در همین راستا اخیراً توافق‌نامه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان مرکزی به عنوان یکی از پنج استان منتخب در اجرای برنامه برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان، بین استانداری و معاونت علمی ریاست جمهوری به امضا رسید.
مخلص‌الائمه اظهار کرد: برای افزایش کارآمدی در نظام اجرایی باید با نگاه مسئله محوری، موانع تحقق وضعیت مطلوب را از میان برداشت و نقش نخبگان برای تبدیل نظام برنامه‌ریزی مسئله محور نتیجه گرا، به گفتمان عمومی بسیار حائز اهمیت است.
وحید طهماسبی گفت: ۶۰۰ نخبه در قالب ۳۰ هیئت اندیشه‌ورز برای بررسی مسائل استان سازمان‌دهی شده‌اند و این رفت و آمد نخبگانی در فضای حکمرانی کمک می‌کند که بتوانیم در بخش‌های مختلف از این ظرفیت استفاده کنیم.
رئیس بنیاد نخبگان استان مرکزی افزود: بیش از هزار دانش‌آموز و دانشجوی سرآمد در استان مرکزی مخاطب بنیاد نخبگان هستند و برای سازمان‌دهی این استعدادها نیازمند حمایت و توسعه زیرساخت هستیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار