دعوت 8 ورزشکار مرکزی به اردوی تیمملی هندبال
نونهالان هندبال استان مرکزی به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شدند.
به گزارش «دیار آفتاب»؛ با دعوت کادر فنی تیم ملی هندبال، آقایان حسین جودکی، نیکان عسگری، امیرعلی قاسمی، بنیامین نادری، علی صالحی، طاها محمدسالار، آرش سالاری و صادق آقا محمدی از بازیکنان با استعداد هندبال استان به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدند.
این اردو از ۲۲ لغایت ۲۴ آذرماه به منظور آمادگی بیشتر برای حضور در رقابتهای بینالمللی در اصفهان برگزار میشود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر
✅ لینک با موفقیت کپی شد!
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!