رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-28 08:19 شماره خبر : 4731 https://diyareaftab.ir/short/4kR9g 0
فرماندار اراک:

فرماندار اراک با اشاره به اینکه حمله به رژیم صهیونیستی درسی برای متجاوزان بود گفت: دشمن با اینکه آگاهی نسبت به حمله موشکی ایران داشت نتوانست خاک خود را امن کند.

امیر هادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در خط مقدم جبهه با دستور رهبر انقلاب جان بر کف از نظام اسلامی حراست و حفاظت می‌کنند، لذا متجاوزین به خاک کشور به‌شدت تنبیه شدند تا درس عبرتی باشد برای متجاوزین در منطقه که حد و حدود خود را بدانند.

وی بیان کرد: محدودیت و شکست‌ناپذیری رژیم خبیث صهیونیستی که چندین بار در فضای مجازی دست به‌دست می‌شود با بمباران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست شد، لذا با شکست گنبد آهنین و بمباران تسلیحات نظامی سر افکندگی رژیم کودک‌کش را به اوج خود رساند.

فرماندار اراک عنوان کرد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران برای تمام متجاوزان در دنیا نمایان شد لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از موشک‌های معمولی و ابتدایی خود علیه رژیم غاصب صهیونیستی استفاده کرده است، زیرا اگر دشمن بخواهد بار دیگر به خاک ایران به هر صورت تجاوز کند به‌شدت زیر بار موشکی و بالستیکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد رفت.

هادی تصریح کرد: در حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی، طراحی و در نهایت عملیاتی خوبی صورت گرفت لذا دشمن با اینکه آگاهی نسبت به حمله موشکی ایران داشت نتوانست خاک خود را امن کند و با منهدم کردن بسیاری از پایگاه‌های نظامی رژیم کودک‌کش تنبیه به پایان رسید.

وی اظهار کرد: در صحنه سیاسی هم توفیقات بسیاری نصیب کشور شد لذا شورای امنیت بدون هیچ‌گونه بیانیه‌ای موضوعات پی در پی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تجاوزات رژیم خبیث صهیونیستی اعلام‌کرد و از اقدام ایران علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بند و قانون سازمان ملل حمایت کرد، تجاوز به خاک ایران مساوی با برخورد شدید و این نشان دهنده حداکثر قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ دادن به جنایات دشمن است.

فرماندار اراک عنوان کرد: آرزو و پیروزی قدس شریف یکی از دعاهای ملت مسلمان جمهوری اسلامی ایران است لذا با تنبیه این رژیم غاصب صهیونیستی جوانه امید در دل مسلمین جهان رویش کرد و نابودی این غده سرطانی به حول قوه الهی به پایان خواهد رسید.

 

انتهای خبر /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار