رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/02/13 Thursday - 2024 02 May الخميس ، 23 شوّال ، 1445
ساعت
1402-06-14 09:30 شماره خبر : 39 https://diyareaftab.ir/short/VdKRe 0
ناکامی مأمور قلابی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مأموران قلابی خبرداد که قصد داشتند ۷ میلیارد ریال از یک پزشک کلاهبرداری کنند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ به نقل از فارس، ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 مامور قلابی که قصد داشتند 7 میلیارد ریال از پزشکی در محدوده سعادت آباد تهران کلاهبرداری کنند، خبر داد.

سردار  ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای مبنی بر اینکه 2 شخص با مراجعه به مطب پزشکی در محدوده سعادت آباد مبلغ 7 میلیارد ریال برای چشم پوشی به تخلفات پزشکی پیشنهاد داده اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت:

شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: در محل کارم مشغول ویزیت بیماران بودم که 2 مرد تقریبا میانسال که خود را بازرس معرفی می‌کردند با نشان دادن سلاح گرم مشغول بررسی پرونده بیماران شده و در نهایت ادعا کردند که من مرتکب تخلفات پزشکی شده‌ام و مبلغ 7 میلیارد ریال به ازای چشم پوشی از تخلفات پزشکی پیشنهاد کردند و منتظر تماس مأموران برای پرداخت مبلغ درخواستی هستم.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: کارآگاهان در گام نخست راهی محل وقوع جرم شده و در بازبینی دوربین‌های مداربسته در محدوده جغرافیای جرم موفق شدند مشخصات ظاهری متهمان را به دست آورده و با تطبیق چهره متهمان با آلبوم مجرمان حرفه‌ای در نهایت هویت هر 2 متهم شناسایی شد.

وی گفت: همین سر نخ کافی بود تا کارآگاهان مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و تردد آنان را تحت کنترل در آوردند و در ادامه شاکی و کارآگاهان منتظر تماس تلفنی ماموران قلابی شدند.

سردار گودرزی اعلام کرد: با کنترل هر دو متهم، مأموران قلابی هنگام دریافت مبالغ اعلامی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان و خودروی آنان تعدادی تجهیزات نظامی از جمله یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سردار گودرزی به انتقال متهمان به پلیس آگاهی تهران و تکمیل تحقیقات پلیسی اشاره کرد و در خاتمه از شهروندان خواست : در صورت مواجهه با درخواست‌های نامعقول توسط افرادی که خود را مأمور پلیس معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار